هجوم مردم به لبنیاتی خبرساز مشهد

انتشار تصویری تازه از لبنیاتی«هاجرپور» در مشهد که بعد از فیلم پرتاب سطل ماست به سمت دو خانم بدون حجاب معروف شده، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

هجوم مردم به لبنیاتی خبرساز مشهد

انتشار تصویری تازه از لبنیاتی«هاجرپور» در مشهد که بعد از فیلم پرتاب سطل ماست به سمت دو خانم بدون حجاب معروف شده، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

در روزهای گذشته فردی با سطل ماست به دو دوزن که حجاب رسمی برسر نداشتند حمله کرد

بیشتر بخوانید

آرش هاشمی، خبرنگار با انتشار این تصویر در حساب کاربری خود در توئیتر به نقل از  امیر شهلا، عضو سابق شورای شهر مشهد نوشت:

لبنیاتی هاجرپور

مشتریان از راه‌های دور و نزدیک به لبنیاتی آقای هاجرپور رفته‌اند و مغازه مملو از گُل و شکلات و شیرینی هست که مردم، در بدوِ ورود به مغازه،تقدیم کرده‌اند. درج تلفن روی تصاویر منتشر شده باعث شده از صبح یک نفر پاسخگوی محبت‌های تلفنی باشد.

لبنیاتی هاجرپور

انتشار فیلمی در فضای مجازی روز جمعه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ مبنی بر خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری بی‌حجاب در خیابان ولیعصر منطقه شاندیز مشهد از سوی یک فرد تندرو یکی از اخبار جنجالی روزهای اخیر شده و رسانه‌های اصولگرا هم ضمن نامتعارف خواندن این شیوه نهی از منکر از «صدور دستور قضایی حکم جلب آن فرد به اتهام توهین عملی و اخلال در نظم» نوشتند. این در حالی بود که شنبه ۱۲ فروردین ماه نیز فیلم دیگری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد این مغازه پلمب شده است. همین پلمب شدن مغازه لبنیاتی هاجرپور مجدد واکنش‌های گسترده‌ای از سوی کاربران فضای مجاری در پی داشت و با انتقادات فراوانی روبه‌رو شد.

در حال حاضر «محمود هاجرپور» صاحب لبنیاتی که این اتفاق در آن رخ داده بود با قید وثیقه آزاد و مغازه هم فک پلمب شده است.» حالا محمود هاجرپور سخنانی را که پیش‌تر از او در رسانه‌ها منتشر شده، رد می‌کند و به «اعتماد» می‌گوید: «با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردم. مشکل خاصی نیست و مغازه باز و فک پلمب شده است. وکیل گرفتم. شرمنده؛ بیش از این نمی‌توانم صحبت کنم.»

پیش از این رکنا به نقل از هاجرپور نوشته بود: «آن روز مادر و دختری وارد مغازه شدند که یک آقایی وارد شد و بعد از تذکر سطل ماست را روی سر آن زن ریخت که همین مساله باعث شد یکی از مشتریان با حمله به این فرد او را از مغازه به بیرون پرت کند. این برخورد باعث شد تا درگیری در خارج مغازه نیز ادامه پیدا کند. درگیری بین زن جوان و آن مرد بود در حالی که دختر این زن از مادرش می‌خواست که درگیری را پایان دهد.»

او همچنین در مورد وضعیت مغازه‌اش به این خبرگزاری گفته بود: «بعد از این اتفاق ساعت ۱۱ شب با حکم قضایی، برای پلمب مغازه آمدند و مرا برای مراجعه به پاسگاه خواستند و حتی ویدیوهای دوربین مداربسته را برای روشن شدن ابعاد ماجرا بردند و قرار شد تا دوشنبه نیز برای ارایه توضیحات به دادگاه مراجعه کنیم. در نهایت به ما اعلام شد که مغازه از پلمب باید خارج شود و هم‌اکنون ما در مغازه مشغول به فعالیت هستیم.»

«محسن برهانی»، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دکترای حقوق جزا و جرم‌شناسی نیز درباره امر به معروف و این حادثه در صفحه توییتر خود نوشت: «اگر ناهی از منکر از مرحله زبانی فراتر رفت و متعرض حیثیت، جان، مال، حریم خصوصی و حقوق اشخاص شد، این اقدام دیگر نهی از منکر نیست، بلکه تجاوزی غیرقانونی و جرم است و سایرین با رعایت ماده ۱۵۶ قانون مجازات اسلامی حق دفاع مشروع در قبال رفتار او را خواهند

دیگر رسانه ها

کدخبر: 79908

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        اینقسمت تله است. چیزی ننویسید

      • ناشناس

        خدا نابود کنه این بی حجاب ها رو

      • زیارت

        اگر مشهد رفتم، حتما به دیدن این مغازه میرم

      ارسال نظر