خبر مهم آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌ها و مناطق، تا ۱۲ فروردین ماه 1402، پذیرای میهمانان، مسافران و گردشگران نوروزی است.

خبر مهم آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

کارشناس مسئول اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش سه هزار و ۱۶۵ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این استان تا روز چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

حسن اوحدی‌نیا، کارشناس مسئول اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲، سه هزار و ۱۶۵ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار و ۴۴۳ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

حسن اوحدی‌نیا افزود: بیشترین پذیرش مسافران نوروزی مربوط به پایگاه اسکان شهرستان بویراحمد با یک هزار و ۶۹۱ خانوار و جمعیتی بالغ بر هفت هزار و ۱۱۴ نفر بوده است.

کارشناس مسئول اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهرستان گچساران و کهگیلویه در رتبه‌های بعدی پذیرش اسکان مسافران نوروزی قرار دارند.

گفتنی است که، ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌ها و مناطق، تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲، پذیرای میهمانان، مسافران و گردشگران نوروزی است.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 78875

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر