نمایندگان مجلس برای حق و حقوق رتبه‌بندی معلمان دست به کار شدند

محمدصالح جوکار نماینده یزد به همراه 28 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش خواستار لزوم تسریع در صدور احکام رتبه‌بندی در پرداخت حق و حقوق فرهنگیان شدند.

نمایندگان مجلس برای حق و حقوق رتبه‌بندی معلمان دست به کار شدند

 محمدصالح جوکار نماینده یزد به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش خواستار لزوم تسریع در صدور احکام رتبه‌بندی در پرداخت حق و حقوق فرهنگیان شدند.

محمدصالح جوکار، نماینده یزد به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش خواستار لزوم تسریع در صدور احکام رتبه‌بندی در پرداخت حق و حقوق فرهنگیان شدند.

سپس علی کریمی فیروزجایی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر صدیف بدری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تسریع در رسیدگی به علت مسمومیت دانش‌آموزان دختر مدارس اردبیل.

- تذکر علی زنجانی حسنلویی به وزیر آموزش و پرورش : لزوم رسیدگی به مسئله مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از شهرستان‌ها و ارائه گزارش قابل قبول به مجلس شورای اسلامی.

- تذکر جعفر قادری به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در حل مشکل تقاطع غیرهمسطح زیباشهر واقع در دروازه قرآن شیراز.

- تذکر علی جدی نماینده شیروان به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اولویت‌بخشی و عل÷ت مسمومیت دانش‌آموزان.

تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم ارائه خدمات تلفن ثابت در روستاهای کشور به خصوص در لاهیجان و سیاهکل. همچنین تذکر به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم تخصیص آسفالت به شهرداری شهرهای لاهیجان و سیاهکل.

- تذکر انور حبیب‌زاده بوکانی نماینده بوکان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در معرفی مسببان مسمومیت دانش‌آموزان دختر.

- تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم احداث تصفیه خانه فاضلاب در هشتگرد و نظرآباد.

- تذکر جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم چاره‌اندیشی برای رسیدگی به گرانی و فشار اقتصادی. همچنین تذکر به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت مشخص کردن قیمت نهاده‌های کشاورزی در استان گیلان.

- تذکر روح الله حضرت‌پور طلاتپه نماینده ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم بازنگری در ممنوعیت صادرات سیب.

منبع: خانه ملت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 76508

ارسال نظر