خبر خوش درباره صدور احکام رتبه‌بندی معلمان این استان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از صدور احکام رتبه‌بندی بیش از 7 هزار نفر از فرهنگیان در استان خبر داد.

خبر خوش درباره صدور احکام رتبه‌بندی معلمان این استان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از صدور احکام رتبه‌بندی بیش از ۷ هزار نفر از فرهنگیان در استان خبر داد.

ایمان سبحان نژاد گفت: اجرای قانون رتبه بندی وعده صادق دولت سیزدهم است که با همکاری و تعامل خوب دولت، مجلس انقلابی وشورای نگهبان به ثمر نشست.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با  پیگیری مجدانه وزیر آموزش و پرورش و تلاش شبانه روزی همکاران اداری در سراسر کشور شاهد صدور احکام  رتبه بندی همکاران در اسفندماه هستیم.

وی گفت: اعضای میزکار رتبه بندی، هیات‌های ممیزه و ارزیابان ویژه به صورت جهادی و شبانه روزی در حال تلاش برای اجرای کامل قانون رتبه بندی به عنوان یکی از وعده های صادق دولت مردمی ایران قوی است.

 سبحان نژاد بیان کرد: تاکنون احکام رتبه بندی برای ۷هزار و ۵۰۰ فرهنگی شاغل و بازنشسته در این استان صادر شده است و بقیه نیز در روزهای آتی درهمین اسفندماه صادر می شوند.  

وحید بادغن  مدیرمنابع انسانی واموراداری اداره کل آموزش وپرورش استان نیز گفت : بعد از فرآیند صدور احکام  ،کلیه نیروهایی که رتبه آنها تعیین تکلیف و در سیستم پرسنلی منطقه خدمتی تغدیه شده و کسانی که نسبت به رتبه  خود اعتراض داشته باشند به زودی از طریق سامانه (  my medu ) وزارت جهت ثبت اعتراض باز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا همکاران در بازه زمانی اعلام شده ازسوی وزارت که حداکثر مهلت اعتراض (۱۰ روز) است اعتراض خود را در سامانه با uzer ,password شخصی ثبت و در زمان تعیین شده نیز اعتراضات مورد بررسی ونتیجه به افراد ذینفع اعلام خواهد شد.

 سبحانی درخصوص پرداخت معوقات از تاریخ ۳۱ /۶/ ۱۴۰۰ نیز گفت: قطعا هر تصمیم قانونی که در این خصوص وزارت برای استان ها تعیین کند اقدامات لازم برای مشمولین اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75794

ارسال نظر