خبر مهم آموزش و پرورش استان فارس

روابط عمومی آموزش و پرورش فارس آخرین وضعیت دانش‌آموزان مسموم‌شده در شهرهای مختلف این استان را اعلام کرد.

خبر مهم آموزش و پرورش استان فارس

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش فارس از استشمام بوی نامطبوع توسط شماری از دانش‌آموزان در بعضی مدارس شهرستان‌های این استان، در روز دوشنبه «۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱»، خبر داد.

حمیدرضا شعبانی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش فارس با تاکید بر اینکه، خوشبختانه امروز (دوشنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱) در شیراز گزارشی از مسمومیت دانش‌آموزان نداشتیم، گفت: در شهرستان‌های اقلید، بیضاء، لارستان، مرودشت و جهرم، مواردی گزارش و بلافاصله اقدامات لازم انجام شده است.

او ادامه داد: تعدادی از دانش‌آموزان در دبیرستان نگرش اقلید، شهید هاشم بانشی بیضاء، عدالت لارستان، حجاب در روستای کوشک مرودشت و فضیلت در جهرم، نسبت به استشمام بوی نامطبوع گزارش کردند که بلافاصله موضوع از طریق مدیران مدارس به مراکز اورژانس اطلاع‌رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: یک دانش‌آموز در اقلید شیراز بر اثر مسمومیت درگذشت؟

شعبانی با بیان اینکه شماری از دانش‌آموزان مدارس اعلام شده، با استرس و اضطراب و علائمی مواجه شده بودند، گفت: بعضی از دانش‌آموزان دارای بیماری‌های زمینه‌ای نظیر آسم و آلرژی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

او با بیان اینکه خوشبختانه هیچ یک از دانش آموزان مدارس یادشده، در بیمارستان بستری نشده‌اند، گفت: اکثر دانش آموزان منتقل‌شده به اورژانس بیمارستانی، در حال ترخیص هستند.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش فارس از خانواده‌ها درخواست کرد که ضمن حفظ خونسردی از انتقال استرس خود به فرزندانشان خودداری کنند.

آخرین وضعیت دانش‌آموزان مسموم‌شده در مدارس استان فارس

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: حال همه دانش آموزان مسموم‌شده فیروزآبادی رضایت بخش است.

حمیدرضا شعبانی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در خصوص این خبر بیان کرد: عصر یکشنبه (14 اسفندماه 1401) تعدادی از دانش آموزان دوره اول دبیرستان الزهرای فیروزآباد پس از استنشاق بوی نامطبوع، دچار تنگی نفس شدند.

شعبانی افزود: ۷۳ دانش‌آموز این مدرسه به بیمارستان فیروزآباد مراجعه کردند و پس از دریافت خدمات پزشکی در حال ترخیص شدن هستند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: حال همه دانش‌آموزان رضایت‌بخش است و جای هیچ نگرانی نیست.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75975

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر