بمب‌های رنگی بودار در مدارس پسرانه | پیام عجیبی که قبل از انتشار گاز در دبستان پسرانه آیت‌الله خامنه‌ای تهران به دست والدین رسید + عکس

جزییات مسمومیت پسران دانش‌آموز در دبستان آیت‌الله خامنه‌ای تهران اعلام شد.

بمب‌های رنگی بودار در مدارس پسرانه | پیام عجیبی که قبل از انتشار گاز در دبستان پسرانه آیت‌الله خامنه‌ای تهران به دست والدین رسید + عکس

روز گذشته (شنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱) تعدادی از دانش‌آموزان دبستان پسرانه آیت‌الله خامنه‌ای در منطقه افسریه تهران دچار گازگرفتگی و مسمومیت شدند. 

به گزارش عرشه‌آنلاین، تعدادی از دانش‌آموزان دبستان پسرانه آیت‌الله خامنه‌ای در منطقه افسریه تهران با علایمی مانند سرگیجه، سردرد، دل درد، تپش قلب، حالت تهوع و و درد شدید قفسه سینه به بیمارستان منتقل شدند.

بچه‌ها می‌گویند یک شیء کروی نارنجی‌رنگ مانند توپ را دیده‌اند که از بیرون به داخل مدرسه پرتاب شده است و ماده‌ بوداری که از آن بیرون می‌آمده، آنها را مسموم کرده است. 

بیشتر بخوانید: ماجرای شیئی در مدارس که بوی نعنا می‌دهد | جزییات جدید از مسمومیت دانش‌آموزان

بر اساس گفته‌های یک منبع آگاه، تعدادی از دانش‌آموزان و حتی معلمان این مدرسه نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند. با این حال، پلیس به والدین دانش‌آموزان گفته که این حادثه، بر اثر انفجار ترقه توسط خود دانش‌آموزان در مدرسه رخ داده است.

پیش از ساعت 12 ظهر روز شنبه، در کانال شاد مدرسه پیام زیر منتشر شده است؛ بعدازظهر همان روز به والدین دانش‌آموزان گفته می‌شود که به علت انتشار گاز در مدرسه، بچه‌ها مسموم شده‌اند.

مسمومیت دانش‌آموزان در دبستان پسرانه آیت‌الله خامنه‌ای تهران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75800

ارسال نظر