خبر مهم آموزش و پرورش استان اصفهان درباره مسمومیت سریالی دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان برای پذیرش، درمان و پیگیری علت مسمومیت دانش‌آموزان همکاری لازم را داشته است، گفت: علت وقوع این حادثه و ارتباط داشتن یا ارتباط نداشتن آن با مسمومیت دیگر استان‌ها در آینده اعلام خواهد شد.

خبر مهم آموزش و پرورش استان اصفهان درباره مسمومیت سریالی دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اکیپ‌های بازرسی برای هر گونه رفتار مشکوک اطراف مدارس اصفهان فعال شده است.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان بیش از یک میلیون نفر دانش آموز وجود دارد، اظهار داشت: این دانش آموزان امانتی نزد ما هستند و سلامتی آنها به اندازه آموزش آنها برای ما اهمیت دارد.

او با بیان اینکه ما همه توان خود را برای جلوگیری از ایجاد نگرانی بین خانواده‌ها و دانش آموزان به کار گرفته‌ایم، افزود: در خصوص ۲ مورد اخیر مسمومیت دانش‌آموزان در شهرستان‌های سمیرم و کاشان گزارش شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان برای پذیرش، درمان و پیگیری علت مسمومیت دانش‌آموزان همکاری لازم را داشته است، گفت: علت وقوع این حادثه و ارتباط داشتن و یا ارتباط نداشتن آن با مسمومیت دیگر استان‌ها در آینده اعلام خواهد شد.

او با بیان اینکه دشمن سعی دارد از این شرایط بهره‌برداری کند، افزود: ما وظیفه داریم با ایجاد اعتماد برای دانش آموزانه و خانواده‌ها ایجاد کنیم و باعث آرامش آنها باشیم.

ابراهیمی با بیان اینکه تدابیر لازم برای عدم تکرار این اتفاق اندیشیده شده است، افزود: گروه‌های بازرسی در شهر اصفهان و نواحی ۶‌گانه بین ۵ تا ۱۰ اکیپ بازرسی برای بررسی هر فعالیت مشکوک اعزام شده است.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75774

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر