جزئیات تکان‌دهنده از مسمومیت گسترده دانش‌آموزان در تهرانپارس، نارمک و بلوار فردوس تهران | شنیدن صدای ترکیدن بمب در راهروی مدارس + تصاویر

جزئیات مسممومیت دانش‌آموزان در یک دبیرستان دخترانه در تهرانپارس، دبیرستان دخترانه عصمت در منطقه 5 و یک دبستان دخترانه در نارمک تهران اعلام شد.

جزئیات تکان‌دهنده از مسمومیت گسترده دانش‌آموزان در تهرانپارس، نارمک و بلوار فردوس تهران | شنیدن صدای ترکیدن بمب در راهروی مدارس + تصاویر

جزئیات مسمومیت زنجیره‌ای امروز (چهارشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۱) دانش‌آموزان در دبیرستان‌های دخترانه «تهرانپارس» و «بلوار فردوس» و یک دبستان دخترانه در  «نارمک» تهران اعلام شد.

دانش‌آموزان دختر یک دبیرستان دیگر در تهرانپارس دچار مسمومیت شدند. 

بیشتر بخوانید: دستور رئیسی درباره مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان

بیشتر بخوانید: افزایش هولناک موارد مسمومیت دانش‌آموزان در تهران و شهرهای مختلف ایران | بچه‌ها کف بالا می‌آوردند، دو زن با «ویژگی خاص» از مدرسه فرار کردند

گفته می‌شود که دانش‌آموزان دبیرستان امت در منطقه ۴ تهران صدایی شبیه ترکیدن بمب از راهرو شنیده و بعد بویی را استشمام کرده‌اند. 

مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در تهران

مدیر مدرسه البته گفته که این صدا مربوط به یکی از کلاس‌ها بوده که دانش‌آموزان برای همکلاسی‌شان تولد گرفته‌ بودند. 

 مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در نارمک تهران

‌امروز چهارشنبه دهم اسفند ۱۴۰۱، در دبستان دخترانه‌ یارجانی در نارمک تهران هم دانش‌آموزان دچار مسمومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.

امروز دهم اسفند، در دبستان دخترانه‌ی یارجانی در نارمک تهران هم، پس از استشمام بوی گاز، بسیاری از دانش‌آموزان دچار مسمومیت و به بیمارستان منتقل شدند.

این خبر در حالی منتشر شده است که ساعاتی قبل خبرگزاری فارس به نقل از منابع خود از بازداشت عوامل انتشار گاز سمی در تهران خبر داده بود. به نظر می‌رسد این خبر هم مانند دیگر ادعاهای مقامات دولتی و مجلس در حد گمانه‌زنی باشد. 

مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه عصمت در منطقه ۵ تهران

 

ظهر امروز دبیرستان دخترانه‌ای در منطقه پنج تهران قربانی مسمومیت‌های زنجیره‌ای شد. یکی از دانش‌آموزان می‌گوید وقتی بوی عجیب را در کلاس متوجه شدیم به مسئولان مدرسه گفتیم که ابتدا خندیدند و باور نکردند اما با بدحال شدن بچه‌ها سریع به اورژانس خبر دادند.

دبیرستان دخترانه عصمت واقع در انتهای بلوار فردوس منطقه پنج تهران، آخرین قربانی مسمومیت سریالی دانش‌آموزان است، هنوز زنگ تعطیلی مدرسه به صدا درنیامده بود که کلاس‌ها تخلیه می‌شوند، برخی دانش‌آموزان روی زمین دراز کشیده‌اند با سرفه‌های مکرر و برخی گریه می‌کنند، تعدادی از والدین هم با خشم علیه مسئولان مدرسه شعار می‌دهند. تعدادی از خانوادهای دانش آموزان پاپلی خلعتبری تازه خبر دار شده‌اند و نگران دنبال فرزندانشان می‌آیند.

پدر یکی از دانش‌آموزان مضطرب، می‌گوید: «در زنگ آخر بوی عجیبی را بچه‌ها استشمام می‌کنند، به سرفه می‌افتند و بی‌حال می‌شوند، سریع از کلاس‌ها بیرون می‌آیند و اورژانس خبر می‌کنند.»

تا این لحظه نزدیک ۱۵ آمبولانس برای ‎مسمومیت دانش آموزان دبیرستان عصمت از جمله دو اتوبوس آمبولانس آمده‌اند.

مسمومیت دانش آموزان دبیرستان عصمت

مسمومیت دانش آموزان دبیرستان عصمت

یکی از دانش‌آموزان هم می‌گوید: «وقتی بوی عجیب را در کلاس متوجه شدیم به مسئولان مدرسه گفتیم که ابتدا خندیدند و باور نکردند اما با بدحال شدن بچه‌ها سریع به اورژانس خبر دادند؛ به پلیس هم اطلاع داده شد. اکثر دانش‌آموزان با عوارضی مانند گاز گرفتگی مواجه شده‌اند.»

 

 

منبع: دیده‌بان ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75241

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر