جویندگان گنج ارومیه در تور اطلاعات سپاه افتادند

با همکاری و مدیریت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باند حفاران غیرمجاز در ارتفاعات محوطه تاریخی این روستا در چنگال یگان حفاظت میراث‌فرهنگی این اداره‌کل گرفتار شدند.

جویندگان گنج ارومیه در تور اطلاعات سپاه افتادند

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از انهدام باند حفاران غیرمجاز در روستای علی پنجه‌سی ارومیه خبر داد.

بهزاد حجابی، فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با اعلام این مطلب اظهار کرد: پس از دریافت گزارشات مردمی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در روستای علی پنجه‌سی ارومیه طی یک عملیات منسجم با همکاری و مدیریت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باند حفاران غیر مجاز در ارتفاعات محوطه تاریخی این روستا در چنگال یگان حفاظت میراث‌فرهنگی این اداره‌کل گرفتار شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در این عملیات سه نفر دستگیر و یک دستگاه طلایاب، یک عدد موتور برق، بتن‌کن، دریل صنعتی و آلات ادوات حفاری کشف و دو عدد خودروی سواری توقیف شد.

چابی گفت: پس از کسب تکلیف قضائی و سیر مراحل اولیه تشکیل پرونده، همه وسایل مکشوفه به همراه متهمان تحویل پاسگاه انتظامی گلمانخامه ارومیه شد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 71878

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر