تذکر تند یک نماینده به رئیسی | با افزایش قیمت‌ گاز تن مردم را نلرزانید

یک نماینده خطاب به رئیس‌جمهور گفت: وقتی با بحران گاز مواجه می شویم، از مردم می خواهیم کمک و صرفه‌جویی کنند تا از بحران عبور کنیم، اما زمانی که از این مرحله رد می‌شویم، با افزایش قیمت گاز، تن مردم را می لرزانیم.

تذکر تند یک نماینده به رئیسی | با افزایش قیمت‌ گاز تن مردم را نلرزانید

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: وقتی با بحران گاز مواجه می‌شویم از مردم می‌خواهیم کمک و صرفه‌جویی کنند، اما زمانی که از این مرحله رد می‌شویم با افزایش قیمت گاز، تن مردم را می‌لرزانیم.

سلمان اسحاقی، نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه ۹ بهمن ماه) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی! در جامعه شما را نه به عنوان فردی اصول گرا یا اصلاح طلب بلکه به اسم یک فرد انقلابی شناخته اند. وقتی فرد انقلابی می خواهد برای مقامی از ملت رأی بگیرد، مردم طبقه محروم و مستضعف به او رأی می دهند. بنابراین باید هوشیار باشید و به دولتمردان خود تذکر دهید که نباید هر اتفاق اقتصادی در جامعه می افتد، هزینه آن را مردم ضعیف و محروم بپردازند.

وی بیان کرد: وقتی با بحران گاز مواجه می شویم از مردم می خواهیم کمک و صرفه جویی کنند تا از بحران عبور کنیم، اما زمانی که از این مرحله رد می شویم با افزایش قیمت گاز، تن مردم را می لرزانیم.

اسحاقی گفت: این کار اشتباه وزارت نفت است. باید دست تیم اقتصادی یا هر کسی که با افزایش هزینه ها قصد دارد گرانی را بر طبقه محروم تحمیل کند، قطع کنید و اگر رئیس جمهور این کار را نکند، این تکلیف بر عهده مجلس قرار می گیرد.

 

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 69282

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر