‌به شرکت گاز نروید!

منتظر هستیم دستور رئیس‌جمهور مبنی بر اعمال ۷۰ درصدی تخفیف گازبها در قالب آیین نامه و دستورالعمل به ما اعلام شود تا بر اساس آن تخفیف اعمال شود و بنابراین مردم از مراجعه به شرکت گاز خودداری کنند.

‌به شرکت گاز نروید!

 مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر اعمال ۷۰ درصدی تخفیف گازبها، گفت: پس از دریافت آیین‌نامه و دستورالعمل، قبوض گاز اصلاح خواهد شد، بنابراین مردم از مراجعه به شرکت گاز خودداری کنند.

احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از روز پنجشنبه توزیع قبوض طبق دستور شرکت ملی گاز لغو شده، ولی قرائت کنتور‌ها همچنان در حال انجام است.

او ادامه داد: منتظر هستیم دستور رئیس جمهور مبنی بر اعمال ۷۰ درصدی تخفیف گازبها در قالب آیین نامه و دستورالعمل به ما اعلام شود تا بر اساس آن تخفیف اعمال شود و بنابراین مردم از مراجعه به شرکت گاز خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: قبض‌های ارسالی برای مردم اگر پرداخت شده است، در حساب کاربری آنان ثبت می‌شود و بعد از اصلاح، اضافه پرداخت به عنوان بستانکار به مشترک پرداخت می‌شود.

فعله‌گری از مشترکان خواست نگران گازبها و قبوض گاز نباشند و افزود: اگر مشترکان قبض را نیز پرداخت کرده باشند، قبض جدید با قیمت جدید برایشان صادر می‌شود.

او تاکید کرد: مردم گاز را به صورت بهینه مصرف کنند تا شاهد پایداری شبکه و رفع محدودیت واحد‌های تولیدی در استفاده از گاز باشیم.

در حال حاضر، ۳۱ شهر و هزار و ۵۰۷ روستای کردستان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی زیر پوشش شرکت گاز هستند.

۶۰۲ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، اداری و صنعتی کردستان از خدمات شرکت گاز بهره‌مند هستند.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 69116

ارسال نظر