خانه مجردی و نامتعارف یکی از مدیران دولت انقلابی لورفت!

با وجود تلاش دولت برای پایبندی به شعائر دینی و مذهبی، اطلاعات رسیده، حکایت از زندگی مجردی و نامتعارف یکی از مدیران فرهنگی دارد.

خانه مجردی و نامتعارف یکی از مدیران دولت انقلابی لورفت!

برترین ها به نقل از سینما مثبت نوشت: با وجود تلاش دولت برای پایبندی به شعائر دینی و مذهبی، اطلاعات رسیده حکایت از زندگی مجردی و نامتعارف یکی از مدیران فرهنگی دارد.

این مدیر سی و پنج ساله که سابقه‌ مشخص و حرفه‌ای در حوزه تحت مسوولیت خود نداشته و حالا عهده دار مدیریت یکی از مجموعه‌های دارای گردش مالی بالا است؛ همواره تلاش می‌کند تا با انتخاب نوع پوشش رسمی، محاسن بلند و عینک پَنسی سن خود را بیش از واقعیت نشان دهد.

نکته جالب اینکه وی همچنان در تجرد به سر می‌برد و با وجود آنکه اصالتا تهرانی است، به جای زندگی با خانواده یا سکونت در منزل شخصی خود ساکن یکی از ساختمان‌هایی شده که تا چند سال پیش پذیرای موسسه‌ای رسانه‌ای و تصویری بوده و حالا با انحلال آن موسسه، ساختمان بلند مرتبه آن در قلب خیابان ولیعصر تهران بلاتکلیف مانده و بسیاری از طبقات و اتاق‌های آن خالی از سکنه است. حالا به دستور مقام‌های بالا یکی از طبقات این ساختمان بازسازی و برای سکونت این مدیر جوان در اختیار او قرار گرفته است

البته مشخص نیست آیا از این مدیر فرهنگی بابت سکونت در این منطقه گران‌قیمت اجاره بها دریافت می‌شود یا مبلغ اجاره به شکل‌های دیگر با او تهاتر می‌شود. نکته تاسف آور این ماجرا این است که این شکل سکونت دور از شان یک مدیر فرهنگی است و در صورت عمومی شدن این خبر، تبعات جبران ناپذیری برای حیثیت عمومی بخش فرهنگ و هنر کشور خواهد داشت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64236

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر