جزئیات جدید طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت | لزوم جمع‌آوری ۵۰ امضا برای تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان | کارمندان و کارگران عقب‌نشینی نمی‌کنند

نماینده کارگران قراردادی و شرکتی گفت: مخالفان بدانند که کارمندان و کارگران عقب‌نشینی نخواهند کرد. نمایندگان مجلس اجازه ندهند کار تصویب طرح ساماندهی به درازا بکشد.

جزئیات جدید طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت | لزوم جمع‌آوری ۵۰ امضا برای تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان | کارمندان و کارگران عقب‌نشینی نمی‌کنند

جلسه نهایی بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت دوازدهم دی ماه، در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شد؛ در این نشست، طرح ساماندهی استخدام کارکنان با ۱۰ ماده و ۱۲ تبصره به تصویب کمیسیون اجتماعی رسید و به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد. طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، بعد از تصویب در کمیسیون اجتماعی مجلس، در انتظار طرح در صحن علنی مجلس است.

بیشتر بخوانید: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی | حذف پیمانکاران و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی تمام نهادها

رامین اناری نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور با بیان اینکه تصویب ساماندهی و بریدنِ دست‌های واسطه امروز یک خواسته ملی است، می‌گوید: این مطالبه از بهمن ۹۸، تبدیل به خواسته‌ای سرتاسری و ملی شده است و مخالفان بدانند که کارمندان و کارگران عقب‌نشینی نخواهند کرد.

او با بیان اینکه تمام مطالبه‌گری از طریق مسیر قانونی و آرام در حال انجام است، ادامه می‌دهد: ما هرگز نخواسته‌ایم و نمی‌خواهیم که معاندان از مطالبات به حق ما سوءاستفاده کنند؛ به همین دلیل است که کل کارها را از طریق رایزنی و گفتگو و ایجاد پویش در فضای مجازی پیش می‌بریم منتها اجازه ندهند که مساله مشمول گذشت زمان شود.

بیشتر بخوانید: لزوم تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت | کارگران در قراردادهای پیمانکاری امنیت شغلی ندارند

اناری توضیح می‌دهد: قرار بود ۵۰ امضا جمع کنند و طرح را با دوفوریت به سرعت به صحن بیاورند اما تا امروز هنوز این اتفاق نیفتاده؛ خواسته ما این است که قبل از پایان سال، کار تصویب و ابلاغ طرح به پایان برسد؛ نگذارند زمان همینطور بگذرد و انتظار کارگران و کارمندان مشمول بیش از این به درازا بکشد.

به گفته وی، مخالفان و ذینفعانِ عدمِ تصویب طرح ساکت ننشسته‌اند و در حال لابیگری و کارشکنی هستند پس نمایندگان محترم مجلس همانطور که تا امروز ایستادگی کرده‌اند، مقابل کارشکنی‌ها بایستند و اجازه‌ی مماشات ندهند.

اناری در پایان تاکید می‌کند: هزاران خانواده کارگری امروز با بیم و امید در انتظار مطرح شدن طرح در صحن علنی مجلس هستند؛ بیش از این تاخیر جایز نیست.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6143

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر