زمان سخنرانی مهم پوتین در وزارت دفاع اعلام شد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیخ امروز در مقر وزارت دفاع «سخنرانی مهم و طولانی» خواهد داشت.

زمان سخنرانی مهم پوتین در وزارت دفاع اعلام شد

سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور امروز چهارشنبه در مقر وزارت دفاع «سخنرانی مهم و طولانی» خواهد داشت.

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کاخ کرملین بدون اشاره به جزئیات اعلام کرد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز چهارشنبه در نشستی در وازت دفاع این کشور «سخنرانی مهم و طولانی» خواهد داشت.

پسکوف که امروز در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد افزود که پیش از سخنرانی پوتین، «سرگئی شویگو» گزارشی را قرائت خواهد کرد.

هفته پیش یک منبع آگاه در پارلمان روسیه در گفت‌وگو با «تاس» درباره سخنرانی سالانه ولادیمیر پوتین با عنوان «خطاب به ملت» اعلام کرد سخنرانی سالانه رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین، احتمالاً ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

به این گفته منبع آگاه این سخنرانی سالی یک بار برگزار می‌شود و شمارش معکوس (برای برگزاری سخنرانی آینده) از سخنرانی قبلی آغاز می‌شود.به همین دلیل هم احتمالاً این سخنرانی سال آینده برگزار شود. معتقدم امسال این سخنرانی انجام نخواهد شد.

سخنرانی سالانه سال گذشته پوتین در اوایل اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه دیروز اعلام کرد کنفرانس خبری سالانه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه تا سال جدید میلادی برگزار نمی‌شود. هر چند تلاش بر این است تا فرصتی برای گفتگو با رسانه‌ها فراهم شود.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در ادامه بار دیگر تاکید کرد: بله، تا قبل از سال نو کنفرانس خبری برگزار نخواهد شد، اما ما انتظار داریم که رئیس جمهور فرصتی برای گفتگو با [رسانه ها] پیدا کند، همانطور که به طور منظم از جمله در جریان سفرهای خارجی خود این کار را انجام می دهد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61329

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر