دانشگاه خوارزمی کرج تعطیل شد

بر این اساس، کلاس‌های دانشجویان در طی این دو روز در پردیس کرج به صورت برخط و در پردیس تهران به صورت حضوری برگزار خواهند شد. همچنین، کارکنان دانشگاه خوارزمی شاغل در پردیس کرج تعطیل بوده و در تهران مطابق معمول مشغول به فعالیت خواهند بود.

دانشگاه خوارزمی کرج تعطیل شد

بنا به تصمیم مدیریت دانشگاه خوارزمی با توجه به تداوم آلودگی هوا، پردیس دانشگاه خوارزمی در کرج امروز و فردا تعطیل شد، دراین دو روز کلاس ها در کرج برخط و در تهران حضوری برگزار می شود.

بنا به تصمیم مدیریت دانشگاه خوارزمی طبق مصوبه کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای استان البرز، با توجه به تداوم آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها، پردیس دانشگاه خوارزمی در کرج تعطیل شد.

مطابق اعلام سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، با توجه به تداوم آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها طی روزهای آینده، همه دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی دولتی و غیردولتی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه تعطیل اعلام شدند.

بر این اساس، کلاس‌های دانشجویان در طی این دو روز در پردیس کرج به صورت برخط و در پردیس تهران به صورت حضوری برگزار خواهند شد. همچنین، کارکنان دانشگاه خوارزمی شاغل در پردیس کرج تعطیل بوده و در تهران مطابق معمول مشغول به فعالیت خواهند بود. حضور مدیران در هر دو مجموعه تهران و کرج الزامی است.

اساتید و دانشجویان می‌توانند جهت ورود به پروفایل خود راهنمایی لازم را از آدرس lms.khu.ac.ir دریافت کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59322

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر