ماجرای مسمومیت و بدحالی دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج چیست؟

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج با بیان اینکه حدود پنج درصد از آن‌هایی که غذای دانشگاه را صرف کرده‌اند، دچار مشکل شده‌اند، گفت: دانشگاه خوارزمی بیش از دو هزار دانشجوی خوابگاهی دارد.

ماجرای مسمومیت و بدحالی دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج چیست؟

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج درباره علت ناراحتی گوارشی دانشجویان این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

محمود گنج‌بخش، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج گفت: علت ناراحتی گوارشی دانشجویان در دست بررسی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: بدحالی تعدادی از دانشجویان دانشگاه خوارزمی

وی با بیان اینکه حدود پنج درصد از آن‌هایی که غذای دانشگاه را صرف کرده‌اند، دچار مشکل شده‌اند، افزود: دانشگاه خوارزمی بیش از دو هزار دانشجوی خوابگاهی دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج گفت: جمعیت افرادی که حال مساعدی ندارند نسبت به همه آن‌هایی که غذای دانشگاه را خورده‌اند کم است./ مهر

اعزام دانشجویان بدحال دانشگاه خوارزمی به مراکز درمانی البرز

ایسنا نوشت: با افزایش مراجعه دانشجویان دانشگاه خوارزمی به درمانگاه این دانشگاه، برخی از دانشجویان به مراکز درمانی استان اعزام و پیگیری برای حضور اتوبوس آمبولانس اورژانس در دانشگاه انجام شد.

روز پنجشنبه دهم آذرماه تعدادی از دانشجویان دانشگاه خوارزمی با علائمی چون دل‌درد، تهوع، بدن درد، بی حالی و... به درمانگاه این دانشگاه مراجعه کردند.

چند ساعت پس از مراجعه موارد اولیه، بر تعداد دانشجویان افزوده و درمانگاه با ازدحام دانشجویان بیمار مواجه شد. برخی از دانشجویان نیز به مراکز درمانی استان اعزام شدند و با پیگیری خبرنگار ایسنا، مقدمات حضور اتوبوس آمبولانس اورژانس البرز در دانشگاه فراهم شد.

با هماهنگی‌های صورت گرفته، خبرنگار ایسنا در درمانگاه دانشگاه خوارزمی حضور یافت اما به دلیل مخالفت رئیس دانشگاه خوارزمی، گفت‌و‌گو با پزشک درمانگاه در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان، تعداد مراجعین و بررسی علت این وضعیت صورت نگرفت و خبرنگار ایسنا به دلیل این ممانعت موفق به گفت و گو با پزشک درمانگاه دانشگاه نشد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57200

ارسال نظر