جزئیات واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ اعلام شد

جزئیات و زمان پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

جزئیات واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ اعلام شد

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ استان طی چند روز آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: پاداش پایان خدمت بازنشستگان و فرهنگیان واریز شود

زهرا حسینی، معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام کرد: پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۴۰۰ دستگاه‌های مشمول بودجه هزینه‌ای استانی با رقمی بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان تامین اعتبار و از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به استان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اصلاحات جدید قانون افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان منتشر شد + جدول

او افزود: لیست بازنشستگان که قریب به صد نفر بوده‌اند، برای پرداخت کامل به خزانه استان ارسال شده است تا طی چند روز آینده از طریق خزانه کل کشور به حساب ذی‌نفعان واریز شود./ باشگاه خبرنگاران

پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: مطالبات پاداش پایان مهر: خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان سال ۱۴۰۰ تامین و پرداخت خواهد شد.

حسین سپهری در خصوص مطالبات پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان افزود: مبلغ ۵۵۱ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان ۱۴۰۰ تأمین شده و در مرحله پرداخت است.

او خاطرنشان کرد: در خصوص برخی از دستگاه‌های اجرایی استان که ارتباط منابع هزینه‌ای با استان ندارند، این مطالبات به دستگاه‌های اجرایی ملی مربوطه پرداخت شده است.

سپهری با تاکید بر پیگیری‌های بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان، افزود: مبلغ ۱,۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای پرداخت مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان مستقیماً به آن دانشگاه پرداخت شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57188

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر