حمله هکری و سرقت میلیاردی تتر از صرافی معروف + جزئیات

نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان که ابتدا سعی داشتند واقعیت را کتمان کنند وقتی در برابر مستندات و ادله دقیق کارشناسان پلیس قرار گرفتند به ناچار ارتکاب جرم را پذیرفتند و به هک سایت صرافی و سرقت ارز‌های دیجیتالی اعتراف کردند.

حمله هکری و سرقت میلیاردی تتر از صرافی معروف + جزئیات

دو هکر جوان که به ارزهای دیجیتالی یک صرافی دستبرد زده بودند، با تلاش کارشناسان پلیس فتای مشهد دستگیر شدند. مدیرعامل یک شرکت صرافی فعال گفت: در زمینه ارز‌های دیجیتالی (تتر)، به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال سرقت شده است.

او افزود: هنگامی که نیرو‌های شرکت در حال به روزرسانی زیرساخت‌های سایت صرافی بودند، فرد یا افراد ناشناسی به علت اختلال به وجود آمده از باگ و خلا موجود سوء‌استفاده کرده و پس از دستیابی به ادمین ۷۱۵۰۰ تتر به ارزش ۲۵ میلیارد ریال را برداشت کردند و به چند کیف دیجیتالی انتقال دادند.

نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: با بررسی مستندات و انجام عملیات مهندسی دیجیتالی، آثاری از دستبرد هکر‌ها به دست آمد و نیرو‌های کارآزموده پلیس فتای مشهد در یک عملیات ضربتی و هماهنگ، مخفیگاه دو هکر ۲۹ و ۳۸ ساله را شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

او افزود: متهمان که ابتدا سعی داشتند واقعیت را کتمان کنند وقتی در برابر مستندات و ادله دقیق کارشناسان پلیس قرار گرفتند به ناچار ارتکاب جرم را پذیرفتند و به هک سایت صرافی و سرقت ارز‌های دیجیتالی اعتراف کردند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 56682

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر