نحوه استعلام دریافت مستمری تامین اجتماعی در سامانه ۱۴۲۰ + لینک

بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای مشاهده آخرین وضعیت دریافت مستمری خود از سازمان می‌توانند با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری و ورود به منوی استعلام وضعیت مستمری‌بگیران، از آخرین وضعیت دریافت مستمری خود آگاه شوند.

نحوه استعلام دریافت مستمری تامین اجتماعی در سامانه ۱۴۲۰ + لینک

مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی می‌توانند از طریق شماره کد ۱۴۲۰ وضعیت مستمری خود را مشاهده و ایرادات را اعلام کنند.

حسین فراتی، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: بیمه شدگان برای مشاهده آخرین وضعیت دریافت مستمری خود از این سازمان باید به منوی استعلام وضعیت در سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی مراجعه کرده و ایرادات مربوطه را به ۱۴۲۰ اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان تامین اجتماعی + جزئیات

او افزود: بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای مشاهده آخرین وضعیت دریافت مستمری خود از سازمان می‌توانند با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری به آدرس https://eservices.tamin.ir و ورود به منوی استعلام وضعیت مستمری‌بگیران، از آخرین وضعیت دریافت مستمری خود استعلام گرفته و پاسخ مربوطه را برای ارگان‌های مختلف ارسال کنند.

فراتی تصریح کرد: مستمری بگیران با استفاده از این خدمت همچنین می‌توانند برای کلیه سازمان‌ها اعم از شعب بانکی و دادگاه‌ها استعلام وضعیت دریافت مستمری خود را صادر کرده و در صورتی که سازمان موردنظر در لیست پیش‌فرض قرار نداشته باشد نیز از بخش «سایر» نام آن را اضافه کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55242

ارسال نظر