خبر خوش صندوق بیمه اجتماعی از افزایش مستمری 1401

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر کشور اعلام کرد: به اندازه نرخ تورم ‌میزان مستمری را پیشنهاد دادیم تا رضایتمندی جامعه هدف را مهیا کنیم و قطعا به سمت کم کردن مشکلات جامعه هدف حرکت می‌کنیم.

خبر خوش صندوق بیمه اجتماعی از افزایش مستمری 1401

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر کشور گفت: پیگیر افزایش میزان مستمری جامعه هدف هستیم.

بیت‌الله برقراری در دیدار با کارگزاری‌های لرستان که در محل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان ‌عشایر استان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: آنچه برای ما مهم است گسترش روزانه فعالیت‌ها در استان‌های کشور است.

وی بیان کرد: به لحاظ اهمیت صندوق و جامعه هدف و با توجه به اینکه لرستان مناطق روستایی و عشایری زیادی دارد و آنها افرادی کم‌توقع هستند که صمیمیتشان ستودنی است و بایدخدمتگزاری به این افراد را قدر بدانید.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر کشور گفت: کارگزاران با توده‌هایی کار می‌کنید که زحمتکش، شریف و مولد تولید هستند که در اقتصاد کشور نقش دارند و مهمانوازی این افراد در نوع خودش کم نظیر است.

برقراری تصریح کرد: کارگزاران به لحاظ خدمت رسانی و گفت‌وگو با مردم و تبیین صندوق از ما جلوتر هستند چراکه مشکلات مردم را از نزدیک لمس می‌کنند و قطعا از دعای خیر آنان برخوردار و نتایج برکات معنوی خدمت به کشاورزان و روستاییان و عشایر را در زندگی خواهید دید.  

وی تاکید کرد: رسالت ما جذب افراد بیشتر در این صندوق است و  وقتی که افراد از خدمات این صندوق بهره‌مند شوند در آینده از مسمتری و خدمات آن استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر کشور در خصوص خدمات بیمه تکمیلی صندوق گفت: چنانچه در سه استان اصفهان، همدان و آذربایجان شرقی که به عنوان پایلوت درنظر گرفته شده جواب دهد در لرستان نیز این مهم را عملیاتی خواهیم کرد.

برقراری خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم اعتبارات صندوق واقعی دیده شود و افزایش مستمری را پیشنهاد دادیم و در اولین جلسه با دکتر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این موضوع نهایی خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: به اندازه نرخ تورم ‌میزان مستمری را پیشنهاد دادیم تا رضایتمندی جامعه هدف را مهیا کنیم و قطعا به سمت کم کردن مشکلات جامعه هدف حرکت می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر کشور بیان کرد: پیگیر هستیم‌ تا بانک‌ها همکاری لازم را برای پرداخت تسهیلات داشته باشند.

در این دیدار، کارگزاران به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند و از سه کارگزاری برتر لرستان با اهدای لوح تجلیل شد./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 52625

ارسال نظر