جزئیات افزایش و واریز مابه‌التفاوت مستمری 1401 اعلام شد

مستمری مددجویان بهزیستی ۳۰ درصد افزایش یافت. با این افزایش مستمری نسبت به شهریورماه در خانوار‌های یک نفره از ۴۲۰ هزار به ۵۴۶ هزار تومان، در خانوار‌های دو نفره از ۶۰۰ هزار به ۷۸۰ هزار تومان، در خانوار‌های سه نفره از ۸۴۰ هزار به یک میلیون و ۹۲ هزار تومان، در خانوار‌های چهار نفره از یک میلیون و ۸۰ هزار به یک میلیون و ۴۰۴ هزار تومان و در خانوار‌های پنج نفر و بیشتر از یک میلیون و ۳۲۰ هزار به یک میلیون و ۷۱۶ هزار تومان مستمری افزایش یافته است.

جزئیات افزایش و واریز مابه‌التفاوت مستمری 1401 اعلام شد

مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خبر داد.

سلیم حقیقی اعلام مرد: با استناد بند ۵ قانون اصلاح بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترسیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور افزایش یافت و مستمری آبان ماه با ۳۰ درصد افزایش واریز شد.

او گفت: با این افزایش مستمری نسبت به شهریورماه در خانوار‌های یک نفره از ۴۲۰ هزار به ۵۴۶ هزار تومان، در خانوار‌های دو نفره از ۶۰۰ هزار به ۷۸۰ هزار تومان، در خانوار‌های سه نفره از ۸۴۰ هزار به یک میلیون و ۹۲ هزار تومان، در خانوار‌های چهار نفره از یک میلیون و ۸۰ هزار به یک میلیون و ۴۰۴ هزار تومان و در خانوار‌های پنج نفر و بیشتر از یک میلیون و ۳۲۰ هزار به یک میلیون و ۷۱۶ هزار تومان مستمری افزایش یافته است.

سلیم حقیقی گفت: مابه‌تفاوت مستمری مهرماه نیز در اسرع وقت به حساب مددجویان این سازمان واریز خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس گفت: در حال حاضر بهزیستی فارس ۱۷۷ هزار و ۴۵۰ خانوار را تحت پوشش دارد که از این تعداد بالغ بر نود هزار خانوار مستمری بگیر هستند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55028

ارسال نظر