مدارس ابتدایی تهران فردا مجازی شد

به دلیل آلودگی هوا، آموزش مدارس ابتدایی فردا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدارس ابتدایی تهران فردا مجازی شد

 آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آموزش در مدارس ابتدایی شهر تهران در روز دوشنبه ٣٠ آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش عرشه آنلاین ، ز اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در کلیه مدارس ابتدایی پایتخت، آموزش در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود.

با توجه به تداوم آلودگی هوا در روز دوشنبه، در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان عزیز، آموزش در همه مدارس ابتدایی شهر تهران در روز دوشنبه ٣٠ آبان ۱۴۰۱ به صورت مجازی خواهد بود.

همچنین همه مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی تهران فردا دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ تعطیل خواهند بود و سایر مقاطع تحصیلی به صورت حضوری فعالیت آموزشی خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، حامد یزدی مهر مدیرکل بحران استان تهران نسبت به آلودگی هوا در این استان هشدار داد و به مردم توصیه کرد که از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

وی با اشاره به صدور هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران به خبرنگاران گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر شنبه ۲۸ آبان ماه تا ظهر چهارشنبه دوم آذرماه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وزش باد، آلودگی قابل ملاحظه‌ای را در اکثر نقاط آسمان تهران شاهد خواهیم بود.

تصمیمات استانداری تهران در پی تشدید آلودگی هوا

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا را تشریح کرد.

عابد ملکی: مهدهای کودک و پیش‌دبستانی فردا (دوشنبه) ۳۰ آبان‌ماه تعطیل خواهند بود.

* همچنین مدارس در مقطع ابتدایی به صورت غیرحضوری و مجازی دایر خواهند بود.

* این مصوبه برای تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه اجرایی خواهد شد.

* برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود.

* شهروندان ضمن همکاری از ترددهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب n۹۵ استفاده کنند.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54912

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر