حادثه هولناک برای معلمان کرمانشاهی | آموزش و پرورش توضیح داد + تصاویر

براساس اطلاعات موجود، خودروی پژو با سرعت بسیار زیاد به مینی‌بوس حامل معلمان برخورد می‌کند که منجر به واژگونی آن می‌شود که بر اثر آن سه معلم کرمانشاهی مصدوم شده و به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

حادثه هولناک برای معلمان کرمانشاهی | آموزش و پرورش توضیح داد + تصاویر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: واژگونی مینی‌بوس حامل معلمان کرمانشاهی در مسیر ماهیدشت به کرمانشاه سه مصدوم برجا گذاشت.

سلمان محمدی اظهار کرد: ظهر امروز یکشنبه در مسیر ماهیدشت به کرمانشاه براثر سانحه تصادف بین یک دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه پژو سه معلم خانم کرمانشاهی مصدوم شدند.

واژگونی مینی‌بوس معلمان کرمانشاهی

وی افزود: براساس اطلاعات موجود، خودروی پژو با سرعت بسیار زیاد به مینی‌بوس حامل معلمان برخورد می‌کند که منجر به واژگونی آن می‌شود که بر اثر آن سه معلم کرمانشاهی مصدوم شده و به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از وقوع سانحه تصادف مصدومین سریعاً به بیمارستان منتقل می‌شوند و اقدامات درمانی لازم برای آنها انجام می‌شود.

واژگونی مینی‌بوس معلمان کرمانشاهی

محمدی با اشاره به بررسی وضعیت این معلمان توسط مسئولان آموزش و پرورش و کادر درمان، بیان کرد: وضعیت کنونی این معلمان هم اکنون مطلوب است و دچار جراحات جزئی شده‌اند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51668

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر