نحوه ارسال لیست حق بیمه تامین اجتماعی

از سیاست‌های کلان سازمان تامین اجتماعی توسعه هرچه بیشتر خدمات الکترونیک و حذف نیاز به مراجعات حضوری خیل عظیم کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان و مستمره بگیران به شعب این سازمان در شهرستان‌ها است.

نحوه ارسال لیست حق بیمه تامین اجتماعی

لیست حق بیمه بیش از ۹۵ درصد کارفرمایان مازندران به طور اینترنتی دریافت می‌شود.

حس فلاح مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه بیش از ۱۰۲ هزار کارفرما در مازندران وجود دارند که پیش از این نیاز بود لیست کارگران خود را با مراجعه حضوری و به طور دستی ارائه و ثبت کنند، گفت: اما هم اکنون بیش از ۹۵ درصد لیست‌ها به طور اینترنتی و غیرحضوری دریافت و نیاز به این مراجعات پرتکرار ماهانه حذف شده است.

او افزود: از سیاست‌های کلان سازمان تامین اجتماعی توسعه هرچه بیشتر خدمات الکترونیک و حذف نیاز به مراجعات حضوری خیل عظیم کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان و مستمره بگیران به شعب این سازمان در شهرستان‌ها است.

فلاح گفت: باتوجه به این رویکرد و تاکید دولت سیزدهم بر توسعه دولت الکترونیک، اقدامات ارزنده‌ای در سازمان در قالب طرح ۳۰۷۰ انجام پذیرفت که این طرح طی یک سال گذشته شاهد گسترش و ارائه خدمات جدیدی بوده تا هرچه بیشتر پاسخگوی نیاز مشتریان بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های گسترده دولت و افزودن خدمات جدید در آینده‌ای نزدیک تمام ذینفعان سازمان بتوانند از فواید خدمات غیر حضوری در سامانه eservices.tamin.ir بهره‌مند شوند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 50949

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر