سناریوهای جنجالی در اکباتان | محتوای صدای پخش‌شده پلیس در شهرک اکباتان چه بود؟

شب گذشته صدای بلندگویی از شهرک اکباتان تهران در شبکه‌های اجتماعی پخش و نوشته شد که پلیس مردم را تهدید کرده و گفته پاش برسد سر ناموس‌مان را هم می‌بریم!

حجم ویدیو: 149.58K | مدت زمان : 00:00:21
حجم ویدیو: 149.58K | مدت زمان : 00:00:21

خبرگزاری فارس نوشت: شب گذشته صدای بلندگویی از شهرک اکباتان تهران در شبکه‌های اجتماعی پخش و نوشته شد که پلیس مردم را تهدید کرده و گفته پاش برسد سر ناموس‌مان را هم می‌بریم!

بیشتر بخوانید: نام شهرک اکباتان تغییر می‌کند

اما با گوش‌کردن به این صدا متوجه می‌شویم که گوینده در دفاع از مردم و کشور می‌گوید: ۴۰ تا کشور آمدند به سوریه و هیچ غلطی نتوانستند بکنند. گفتند ایران جلوی‌مان ایستاده. برای مملکت خودمان که جان و خون‌مان را هم می‌دهیم. والله قسم اگر پایش برسد سر ناموس و زن و بچه خودمان را می‌بُریم، اما نمی‌گذاریم به این مملکت آسیبی برسد.

تغییر نام «شهرک اکباتان» به «شهید آرمان» با اسپری در تابلو‌های شهری

برخی تصاویر منتشرشده از تغییر نام شهرک اکباتان به «شهید آرمان» در تابلو‌های شهری با اسپری و از سوی افراد ناشناس حکایت دارند.

برخی از فعالان اصولگرا با انتشار تصاویر این تغییر و با هشتگ #شهید آرمان در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود، نوشته اند: «فعلا با تغییر اسم شروع کردیم:)»

این در حالی است که علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: این شورا در زمینه نام گذاری معابر و بوستان‌های شهر به نام مبارک شهدا فعال است، اما تعیین نام و تغییر نام شهرک‌ها در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع به هیات مدیره شهرک‌ها مربوط می‌شود.

شهرک اکباتان

شهرک اکباتان

شهرک اکباتان

شهرک اکباتان


 

شهرک اکباتان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 50429

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر