باند اراذل و اوباش معروف خوزستان منهدم شد

در این طرح ماموران پلیس با تسلط اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی ۱۲ نفر از اراذل و اوباش معروف دارای پرونده‌های کیفری اعم از سرقت، اخاذی، ضرب و جرح عمدی را شناسایی و طی عملیات‌های مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

باند اراذل و اوباش معروف خوزستان منهدم شد

۱۲ نفر از اراذل و اوباش معروف خوزستان به دام افتادند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش، ششمین مرحله از اجرای طرح دستگیری و کنترل اراذل و اوباش توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان و همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سطح استان به اجرا در آمد.

سردار سید محمد صالحی می‌گوید: به منظور جلوگیری و پیشگیری از هرگونه شرارت، عربده کشی و... ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی ۴۰۷ نفر اراذل و اوباش را مورد رصد و کنترل قرار دادند.

او ادامه داد: در این طرح ماموران پلیس با تسلط اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی ۱۲ نفر از اراذل و اوباش معروف دارای پرونده‌های کیفری اعم از سرقت، اخاذی، ضرب و جرح عمدی  را شناسایی و طی عملیات‌های مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی خوزستان، از متهمان چند قبضه سلاح سرد و مقادیری موادمخدر کشف شد.

سردار صالحی گفت: مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت آحاد مردم وارد کنند، پلیس برابر قانون و قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47816

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر