اشرار خطرناک مازندران به دام افتادند

۷۳ متهم تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی در مازندران دستگیر شدند.

اشرار خطرناک مازندران به دام افتادند

شانزدهمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در مازندران اجرا و ۹ شرور سابقه‌دار و مسلح دستگیر شدند.

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: شانزدهمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در سواحل و تفرجگاه‌ها و پارک ها، با بکارگیری ۷۶ تیم عملیاتی و به طور همزمان در شهرستان‌های قائمشهر، کلاردشت، میاندورود، فریدونکنار، چالوس و رامسر اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح ۱۸ قاچاقچی و عامل افیونی به همراه ۴۶ معتاد متجاهر دستگیر و ۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و گفت: با دستگیری ۴۱ سارق، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله ۶ دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به حضور موثر پلیس راهور در اجرای این طرح، افزود: ۳۸ دستگاه خودرو و ۱۱ موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف شدند.

وی از دستگیری ۷۳ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کالا کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری ۹ نفر اراذل و اوباش در این عملیات، گفت: در اجرای این طرح ۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، یک قبضه سلاح جنگی و ۴ قبضه سلاح سرد نیز کشف شد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39292

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر