ورود نیروهای امنیتی به پشت‌پرده بیکاری معلمان نهضت سوادآموزی و خرید خدمات

در شرایط فعلی وزارت آموزش و پرورش با چه نیتی این نیروها را از کار بیکار کرده است؟ حتما نیتی پشت این موضوع وجود دارد. لازم است نیروهای امنیتی به این موضوع ورود کرده و آن را بررسی کنند که چرا وزارت آموزش و پرورش در شرایط فعلی ایجاد نارضایتی می کند.

ورود نیروهای امنیتی به پشت‌پرده بیکاری معلمان نهضت سوادآموزی و خرید خدمات

یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار ورود نیروهای امنیتی به موضوع کنار گذاشتن معلمان نهضت سوادآموزی و خرید خدمات شد.

علی علیزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: اخیرا وزارت آموزش و پرورش هزاران نفر از معلمان نهضت سوادآموزی و خرید خدمات را به بهانه های واهی مانند شرط سن و رشته مرتبط کنار گذاشته و از کار بیکار کرده است آن هم معلمانی که سال ها در کسوت معلمی خدمت کرده و تجربه کسب کردند. 

وی افزود: در شرایط فعلی وزارت آموزش و پرورش با چه نیتی این نیروها را از کار بیکار کرده است؟ حتما نیتی پشت این موضوع وجود دارد. لازم است نیروهای امنیتی به این موضوع ورود کرده و آن را بررسی کنند که چرا وزارت آموزش و پرورش در شرایط فعلی ایجاد نارضایتی می کند. قرار است به جای این نیروها افراد جدیدی جذب شوند که اشتباه است./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47776

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر