برنامه جدید آموزش و پرورش برای استخدام دبیر ورزش

قهرمانان هر رشته که مشمول قانون سرباز قهرمان هستند می‌توانند جذب آموزش و پرورش می‌شوند. سقفی برای این جذب قهرمانان وجود نخواهد داشت و قهرمانانی که تمایل دارند می‌توانند به شکل دبیر ورزش فعالیت کنند.

برنامه جدید آموزش و پرورش برای استخدام دبیر ورزش

دو وزارتخانه ورزش و جوانان و آموزش و پرورش به منظور استخدام قهرمانان ورزشی با یکدیگر توافق کردند.

حمید سجادی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: طی توافقی که بین آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان منعقد شد، قهرمانان هر رشته که مشمول قانون سرباز قهرمان هستند می‌توانند جذب آموزش و پرورش می‌شوند. سقفی برای این جذب قهرمانان وجود نخواهد داشت و قهرمانانی که تمایل دارند می‌توانند به شکل دبیر ورزش فعالیت کنند.

وی افزود: تمایل ما این است که قهرمانان ما بتوانند در امر آموزش حضور پیدا کنند و در استعدادیابی کمک حال وزارت ورزش باشند و آن چیزی که در تیم‌های ملی یاد گرفته اند را در اختیار دانش آموزان علاقه من به ورزش بگذارند. قهرمانان ما می توانند حلقه وصل خوبی بین دانش آموزان و وزارت ورزش باشند و استعدادها را شناسایی کنند. این یک اتفاق بسیار بزرگ و خوب است که با همکاری معاونت های دو وزارتخانه انجام شد.

همچنین در نشست امروز وزیر ورزش با روسای فدراسیون‌ها، انتخاب سه عضو جدید شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شدند.

در این رای‌گیری سید حسن طباطبایی، حسین ثوری و عباس اورسجی روسای فدراسیونهای کاراته، بوکس و کبدی برای یک سال به عنوان سه عضو جدید شورای برون مرزی انتخاب شدند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46733

ارسال نظر