انتصاب جدید و مهم در وزارت آموزش و پرورش

یوسف نوری «رابعه امامی رضوی» را به‌عنوان «مشاور امور زنان» و «سجاد صدیقی» را به‌عنوان «مشاور وزیر در امور کیفیت بخشی منابع انسانی» منصوب کرد.

انتصاب جدید و مهم در وزارت آموزش و پرورش

 یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در احکام جداگانه‌ای، دو مشاور منصوب کرد. در انتصاب اول، «رابعه امامی رضوی» به‌عنوان «مشاور امور زنان» منصوب شد؛ رابعه امامی رضوی جایگزین زهرا پناهی‌روا شد که اخیرا به عنوان مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش منصوب شده است.

در حکم رضوی آمده است: امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و پیگیری سیاست‌‎های رئیس جمهور، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌‎ها، در تحقق برنامه‌‎های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید. در این راستا، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردمداری»، «پاکدستی و فساد ستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.

همچنین طی حکمی دیگر از سوی وزیر آموزش‌ و پرورش، «سجاد صدیقی» به‌عنوان «مشاور وزیر در امور کیفیت بخشی منابع انسانی» منصوب شد. در این حکم آمده است: «به استناد نامه شماره ۴۱۵۶ مورخ  ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر بهره‌گیری از ظرفیت جوانان نخبه و تجارب متخصصین و ایجاد زمینه مشارکت آن‎ها در بهبود تصمیم سازی‌ها و با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور وزیر در امور کیفیت بخشی منابع انسانی» منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و پیگیری سیاست‌‎های رئیس‌جمهور، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‎‌‌ها، در تحقق برنامه‌‎های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید. در این راستا، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‎گری»، «مردمداری»، «پاکدستی و افسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.

 

منبع: فارس

 

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47509

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر