دستگیری سارقی که فقط از کهنسال‌ها دزدی می‌کرد

فرمانده انتظامی سوادکوه از شناسایی و دستگیری سارق به عنف طلاجات افراد کهنسال و ناتوان در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقی که فقط از کهنسال‌ها دزدی می‌کرد

عبدالله اکبری، فرمانده انتظامی سوادکوه از شناسایی و دستگیری سارق به عنف طلاجات افراد کهنسال و ناتوان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، عبدالله اکبری با اعلام این خبر گفت: در پی مرجوعه قضایی مبنی بر سرقت به عنف طلاجات از پیرزنی توسط فردی ناشناس در سطح شهرستان، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی بررسی‌های لازم را جهت شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

وی افزود: طبق اظهارات شاکی در ابتدا سارق خود را دلسوز و خیر معرفی کرده است که قصد کمک دارد و با اظهار اینکه برای دریافت کمک ابتدا باید تست کرونا گرفته شود فرد مذکور را پس از انتقال به مراکز درمانی و به بهانه تست دادن و با بهانه اینکه در صورت وجود طلا و جواهرات آزمایش کرونا نتیجه ای را نشان نخواهد داد، کلیه طلا و جواهرات را به صورت امانت از وی گرفته و سپس اقدام به فرار کرده است.

فرمانده انتظامی سوادکوه تصریح کرد: پس از اطلاع کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم به ۱۲ فقره سرقت طلا و جواهرات افراد مسن و ضعیف اعتراف کرد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42416

ارسال نظر