این دانشجو همه طلاهای یک خانواده را دزدید

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند یکی از بستگان مالباخته که خانمی دانشجو بوده از حسن اعتماد وی سوء استفاده کرده و با همدستی 3 مرد اقدام به سرقت طلاجات موجود در خانه مالباخته به ارزش بیش از 35 میلیارد ریال می نمایند.

این دانشجو همه طلاهای یک خانواده را دزدید

سردار یحیی الهی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات در شهر خرم آباد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان در محل حاضر و پس از اقدامات پلیسی موفق به بدست آوردن سرنخ هایی از سرقت شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند یکی از بستگان مالباخته که خانمی دانشجو بوده از حسن اعتماد وی سوء استفاده کرده و با همدستی ۳ مرد اقدام به سرقت طلاجات موجود در خانه مالباخته به ارزش بیش از ۳۵ میلیارد ریال می نمایند.

فرمانده انتظامی استان لرستان خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات به پلیسی به سرقت طلاجات اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار یحیی الهی در پایان ضمن هشدار به افراد فرصت طلب و سودجو گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و اقدامات علمی و عملی هرگز اجازه انجام اقدامات بزهکارنه را به آنان نخواهد داد و هم استانی ها درخواست کرد: از نگهداری طلا و جواهرات و وجوه نقد در منزل جدا" خودداری نمایند و در صورت لزوم از تجهیزات ایمنی مطمئن استفاده نمایند.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32921

ارسال نظر