روش عجیب زن باهوش برای به دام انداختن دزد

اواخر تیر ماه سال جاری، رسیدگی به پرونده سارق حرفه‌ای خانه‌های محله یافت‌آباد در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه 15 و کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

روش عجیب زن باهوش برای به دام انداختن دزد

اواخر تیر ماه سال جاری، رسیدگی به پرونده سارق حرفه‌ای خانه‌های محله یافت‌آباد در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه ۱۵ و کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش عرشه آنلاین، ماجرای دستگیری این سارق حرفه‌ای از آنجا آغاز شد که یک زن جوان در  محله یافت‌آباد در حال نظافت حیاط خانه خود بود که متوجه حضور مشکوک مرد لاغراندامی در خانه همسایه‌‌ می‌شود و موضوع را  به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش می‌دهد.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد راهی محل موردنظر  شدند و تحقیقات ابتدایی را کلید زدند؛ ماموران پلیس در تحقیقات ابتدایی پی بردند، چندی قبل، ساکنان خانه به مسافرت رفته و مرد جوانی که برای اهالی محل غریبه بوده وارد خانه شده‌ است.

همین کافی بود تا تیم پلیسی با احتیاط وارد خانه موردنظر شوند اما چند دقیقه بعد سارق که متوجه حضور ماموران کلانتری در ساختمان شده بود، از طریق راه‌پله‌ها به پشت‌بام رفت و پا به فرار گذاشت.

ماموران پلیس  در یک تعقیب و گریز طولانی در پشت‌بام خانه‌های اطراف، سارق حرفه‌ای را به دام انداختند اما مرد جوان با یک اقدام ناگهانی خودش را به پایین پرتاب کرد و از ناحیه پا مجروح شد.

سارق حرفه‌ای پس از انتقال به اداره پلیس، در بازجویی‌های فنی به جرم سرقت محتویات داخل خانه در محله یافت‌آباد اعتراف کرد و روز بعد برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرای ناحیه ۱۵ شد.

با دستور قضایی بازپرس دادسرای ناحیه ۱۵، این سارق حرفه‌ای برای کشف جرائم احتمالی بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در خصوص این  پرونده ادامه دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32784

ارسال نظر