انتقاد تند مجلس از نحوه جذب نیرو در آموزش و پرورش

تقریبا بیشتر جذب نیرو در آموزش و پرورش در سنوات گذشته، تابع مسائل سیاسی حاکم بر جامعه بوده و کمتر به کیفیت فکر شده است. با همه این ها نباید انتظار داشته باشیم که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که نه فکری پشت اداره آن است، نه نیروی انسانی باکیفیت دارد و نه سرمایه ای برای رشد، معجزه رخ دهد.

انتقاد تند مجلس از نحوه جذب نیرو در آموزش و پرورش

یک عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی آموزش و پرورش، معطوف به مسائل مالی است. دومین مورد، به روز شدن جامعه است. روزگاری مردم به دکه های روزنامه فروشی مراجعه می کردند و الان به فضای مجازی؛ لذا باید رویکردها نسبت به جذب مخاطب تغییر کند. همچنین، آموزش و پرورش در سال‌های اخیر، در جذب نیروی انسانی با کیفیت، به خوبی عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: برنامه جدید آموزش و پرورش برای معلمان با آغاز سال تحصیلی

وی در ادامه افزود: تقریبا بیشتر جذب نیرو در آموزش و پرورش در سنوات گذشته، تابع مسائل سیاسی حاکم بر جامعه بوده و کمتر به کیفیت فکر شده است. 

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41797

  • محمدی

    متاسفانه جذب نیروهای فارغ التحصیل در دانشگاه های مختلف از طریق ماده 28درآموزش و پرورش بسیار اندک است در مقابل این همه نیروی فارغ التحصیل در مقطع لیسانس و فوق لیسانس سهمیه در رشته ها اندک است و جوابگو این همه جوان که سالها تلاش کردند و تحصیل نموده‌اند نیست بجای اضافه کار به نیروهای رسمی و بازنشسته به فکر جوانان تحصیلکرده بیکار باشید کارکه نباشد اشتغال و ازدواجی وجود نخواهد داشت و گسترش اعتیاد وفساد روز به روز در جامعه بیشتر می شود و مشکلات روانی حادتر میشود مسئولین باید در این خصوص فکری اساسی بکنند تمام بدبختی‌های جامعه از بیکاری جوانان تحصیلکرده است. فکری کنید

ارسال نظر