باند زنان جیب‌بر متلاشی شد + عکس

متهمان ۲۵ الی ۴۰ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت در بازار بزرگ تهران به روش جیب‌بری به مدت بیش از ۲ ماه با همدستی یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند تاکنون مرتکب ۵۰ فقره سرقت مشابه شدند.

باند زنان جیب‌بر متلاشی شد + عکس

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: در پی افزایش سرقت تلفن همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در بازار بزرگ تهران به روش جیب بری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار بر عهده گرفتند و ماموران تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: باند زنان جیب‌بر در مساجد به دام افتادند

وی با بیان اینکه ماموران در این پی جویی‌های انتظامی، اعضای باند چهار نفره زنان جیب بر را شناسایی کردند، افزود: پس از شناسایی چهره متهمان، گشت زنی‌های هدفمند آغاز و متهمان حین سرقت شناسایی و دستگیری شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان ۸ دستگاه تلفن سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهمان ۲۵ الی ۴۰ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت در بازار بزرگ تهران به روش جیب‌بری به مدت بیش از ۲ ماه با همدستی یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند تاکنون مرتکب ۵۰ فقره سرقت مشابه شدند.

به گفته این مقام انتظامی تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و متهمان با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار ماموران کلانتری قرار دارند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40753

ارسال نظر