افشای پشت پرده ادعای تاثیر ادرار شتر بر بهبود کرونا

در آغاز همه گیری کرونا، مصاحبه های در مورد تاثیر ادرار شتر بر درمان این بیماری منتشر شد، مدعیان می‌گفتند ادرار شتر آن قدر پرخاصیت است که آن را صادر می‌کنند و از این راه درآمد دلاری دارند، مواجهه انتقادی با این متن توصیه می‌کند از خودتان بپرسید چرا تا دیروز خبری از تاثیر درمانی ادرار شتر در بیماری‌های تنفسی نبود؟

افشای پشت پرده ادعای تاثیر ادرار شتر بر بهبود کرونا

در آغاز همه گیری کرونا، مصاحبه های در مورد تاثیر ادرار شتر بر درمان این بیماری منتشر شد، مدعیان می‌گفتند ادرار شتر آن قدر پرخاصیت است که آن را صادر می‌کنند و از این راه درآمد دلاری دارند، مواجهه انتقادی با این متن توصیه می‌کند از خودتان بپرسید چرا تا دیروز خبری از تاثیر درمانی ادرار شتر در بیماری‌های تنفسی نبود؟ و چرا در حالی که شتر در تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس فراوان است، شهروندان عراقی باید خواهان وارد کردن ادرار شتر از ایران باشند و بابت آن دلار پرداخت کنند؟ آیا شترهای ما با شترهای عراقی فرق می‌کنند یا مغیلانی که شتر ایرانی می‌خورد ترکیبی متفاوت از مغیلانی که شتر عراقی می‌خورد دارد؟

به گزارش عرشه آنلاین، در برابر این ادعا که بیل گیتس می‌خواهد از طریق تزریق واکسن مردم جهان را کنترل کند تنها لازم است از خودتان بپرسید «چرا؟» و چگونه می‌توان از طریق چیپی که قابل تزریق است مغز انسان ها را با ترکیب میلیاردها نورون و اتصال‌های الکتریکی کنترل کرد؟ و اصلا چرا باید چنین کاری کرد؟ وقتی تنها می‌شود با انتشار شایعه توطئه بودن کرونا هزاران نفر را به کام مرگ فرستاد؛ چرا باید کاری به سختی تولید و تزریق چیپ های الکترونیکی را در دستور کار قرار داد؟/ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40424

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر