معتادها در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۵۰ فقره انواع سرقت در جریان اجرای طرح امنیت محله محور در مشهد کشف و ٢١ متهم به سرقت دستگیر شدند.

معتادها در مشهد دستگیر شدند

سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۵۰ فقره انواع سرقت در جریان اجرای طرح امنیت محله محور در مشهد کشف و ٢١ متهم به سرقت دستگیر شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به منظور تامین امنیت اجتماعی و روانی شهروندان طی روزهای اخیر در کلانشهر مشهد اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: در جریان اجرای این طرح ۲۱ متهم به سرقت و شرور، ۲ فروشنده موادمخدر و ۴۰ معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: متهمان به سرقت در تحقیقات پلیس به ۱۵۰ فقره انواع سرقت در سطح شهر مشهد اعتراف کرده اند.

سرهنگ نگهبان گفت: ۲۴ گرم  موادمخدر صنعتی، یک دستگاه خودرو سرقتی، ۱۰ دستگاه دوچرخه سرقتی، سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۷ قبضه سلاح سرد نیز در اجرای طرح امنیت محله محور کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است و در این راستا با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنیم./ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37494

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر