زن‌کشی فجیع در فردیس | شوهر بی‌رحم پس از قتل جسد را آتش زد

متهم در تحقیقات اولیه منکر انجام هرگونه جنایت شده اما با مشاهده مستندات به قتل همسرش با ضربات چاقو و انتقال جسد و به بیابان و سوزاندن آن اعتراف کرد.

زن‌کشی فجیع در فردیس | شوهر بی‌رحم پس از قتل جسد را آتش زد

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: مردی که همسرش را به قتل رسانده و سپس جسدش را سوزانده بود در شهرستان فردیس این استان دستگیر شد.

سرهنگ نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی اعلام مفقودی یک خانم ۳۹ ساله به پلیس، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که در روز مفقود شدن نامبرده همسر مفقودی با عجله از منزل خارج شده و اطلاعی از او در اختیار اطرافیان نیست.

نادربیگی می گوید:  دستور توقیف خودرو این شخص از مراجع قضایی دریافت و در سامانه های پلیس ثبت شد که پس از چندین روز خودرو متهم در استان قزوین توقیف و متهم به پلیس آگاهی فردیس منتقل شد.

او افزود: متهم در تحقیقات اولیه منکر انجام هرگونه جنایت شده  اما با مشاهده مستندات به قتل همسرش با ضربات چاقو و انتقال جسد و به بیابان و سوزاندن آن اعتراف کرد.

رئیس  پلیس آگاهی البرزگفت:  متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37429

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        چرا باید یک عاشق به قاتل تبدیل شود؟ عده ای از زنان بیش از حد بی رحم شده اند و شوهران خود را به ناهنجاری تحمیلی می کشانند . اگر شوهر بخواهد قانونی اقدام کند قانون حقوق زنان را در سایه نابودی حقوق مردان دیکته کرده است و همین امر باعث اشتباهات خونبار و جنایت نابخشودنی می انجامد . قانون حقوق مردان در ایران سرکوب می شود تا کار مردان گرفتار را به خشونت برساند

      ارسال نظر