این قاچاقچی از دست ماموران فرار کرد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قروه هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور دهگلان– قروه به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

این قاچاقچی از دست ماموران فرار کرد

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قروه هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور دهگلان– قروه به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از خودروی توقیفی ۵ دستگاه رایانه نوت بوک، ۴۵ دستگاه ساعت هوشمند ، ۲۶۲ دستگاه انواع هندزفری و ۸۲ عدد انواع شارژر قاچاق را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

سردار علی آزادی از دستگیری یک فقره کالای قاچاق دیگر در شهرستان کامیاران خبر داد وگفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان کامیاران حین گشت زنی هدفمند و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و با هماهنگی مرجع قضائی قصد متوقف نمودن خودرو را داشته که راننده بلافاصله پس از رویت ماموران، خودرو را رها نموده و از محل متواری گردید.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از خودرو مورد نظر ۹۴۸ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را کشف شد./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36706

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر