وزیر آموزش و پرورش : نظام رتبه‌بندی معلمان آغاز شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: جای بسی خوشحالی است که بم به برکت انقلاب اسلامی و صبوری و استقامت مردمان این سرزمین برگشته و عمران و آبادانی بعد از زلزله در بم محقق شده است.

 وزیر آموزش و پرورش : نظام رتبه‌بندی معلمان آغاز شد

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در کرمان با بیان اینکه ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است گفت: معلمان باید از قانون رتبه بندی برای ارتقا نظام تعلیم و تربیت و ارتقا شغلی خود استفاده کنند.

به گزارش عرشه آنلاین،نوری گفت: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم را جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است.

وی با اشاره به کسب مدال های رنگارنگ المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان کرمانی بیان کرد: خوشبختانه در چند ماه اخیر اقدامات موثری در حوزه آموزش و پرورش استان صورت گرفته که نتایج آن در حوزه های مختلف مشهود است.

نوری از اختصاص اعتبار ویژه جهت حذف مدارس کانکسی در کشور خبر داد و افزود: اختصاص اعتبار جهت تکمیل مدارس خیری و تکمیل استخرهای شنای دانش آموزی از مهمترین مصوبات اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با مدیریت جهادی دولت انقلابی، اتفاقات خوبی در کشور صورت گرفته است گفت: دولت با اقتدار پای میز مذاکره نشسته و خواستار درخواست خود با صلابت و اقتدار خاصی است.

 نوری افزود: با اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران به الگو های ارزنده ای رسیدیم و به جهان صادر کرده ایم اما نارسایی هایی هم وجود دارد که باید با تلاش و پشتکار شبانه روزی جهت رفع این نارسایی ها تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم، دولت مردمی و در کنار مردم و برای مردم‌ است و خدمت به مردم به ویژه مردم مناطق دور دست افتخار دولت انقلابی است.

نوری با اشاره به نقش موثر تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت کشور گفت: اگر نظام تعلیم و تربیت کار خودش را به خوبی انجام دهد مسائل و مشکلات کشور در حوزه های مختلف به ویژه آسیب های اجتماعی به حداقل می رسد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه راهبرد اصلی ما ریل گذاری آموزش و پرورش به سمت کار صحیح و با کیفیت است خاطر نشان کرد: معلمان در دورترین نقاط کشور با کمترین امکانات جلوه های ویژه ای از ایثار و فداکاری را به نمایش می گذارند.

نوری با تاکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل آموزش و پرورش است گفت: متاسفانه دانشگاه فرهنگیان به مدرسه ای کوچک تبدیل شده بود که باید به دانشگاه جامع تبدیل شود.

 

وی از اختصاص بودجه ویژه جهت ساخت ۲۱۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه ای خبر داد و افزود: فضای ورزشی درون مدرسه ای مصداق عینی عدالت تربیتی است که اقدام بی نظیری در تاریخ آموزش و پرورش کشور است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان پرچمداران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند گفت: در راستای ایجاد نشاط و شادابی در بین فرهنگیان مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان سراسر کشور با حضور بیش از سه هزار فرهنگی برگزار شد./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35554

ارسال نظر