خبر فوری و مهم /اعمال افزایش و صدور احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی از شهریور ماه

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت:‌ اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی در شهریور ماه انجام می‌شود

خبر فوری و مهم /اعمال افزایش و صدور احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی از شهریور ماه

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت:‌ اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی در شهریور ماه انجام می‌شود.

 میرهاشم موسوی در رابطه با زمان اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان افزود: پیرو اعلام سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مبنی بر موافقت با اصلاح و افزایش مستمری سایر سطوح مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی بر اساس ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی، با عنایت به اینکه فرایند پرداخت حقوق از بیستم هر ماه طبق محاسبات و در قالب سامانه‌ متمرکز برای بازنشستگان عزیز انجام می‌گیرد؛ لذا برای اعمال افزایش جدید و نحوه پرداخت و تأمین مالی مربوطه با هماهنگی با کانون‌ها؛ نیازمند زمان هستیم و انشاءلله صدور احکام جدید در شهریورماه انجام می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: از دستور اکید و ویژه رییس‌جمهور محترم برای اصلاح مصوبه هیات دولت محترم و پیگیری‌های معاون اول محترم دولت و همچنین سرپرست محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی که با رویکرد خدمت‌رسانی بهتر و رفع دغدغه بازنشستگان محترم بر اساس ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی و مصوبه مربوطه انجام پذیرفت؛ تشکر و قدردانی می‌کنم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35403

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • بازنشسته بدبخت

        تورابخدا دیگه ماراتون راتمام کنید احکام راصادرکنید ابرویی برای ماریش سفیدان وسازمان نگذاشتید

      • حبیب

        چرا ۶ ماه تصمیمی به این سادگی و متداولی باید طول بکشد مر قانون چرا اجرا نمیشود و با اعصاب قشر پیر جامعه بازی میشود چرا پرداخت حق وحقوق قانونی ما که مجلس هم بر آن تاکید کرد اینقدر طول میکشد آیا این چیزی جز قانون گریزی و بی اعتنایی به قانونه ای تین چیزی جز تمسخر مجلس که به دولت مهلت اصلاح یک هفته ای داده بود نیست

      • ناشناس

        شیش ماه ما بازنشستگان را دولت با بی قانونی دور زد عمری باشد ماهم در انتخابات اینده جبران میکنیم هیچوقت فراموش نمیکنیم با این تورم بالا رفتن کرایه خانه ها چی بر سر ما گذشت و دولت روزه سکوت گرفته بود متاسفیم که رای به این دولت دادیم

      • ناشناس

        پنج ماهه ما فقط دروغ وبی قانونی و اذیت کردن و زجر دادن چیز دیگری ندیدیم الاانم اعلام کردید ماهه بعد یکم خجالت بکشید

      • بازنشسته

        با تاکید اکید دستور ریس جمهور بعد از 6 ماه اجرایی شود اگر دستور عادی بود حتما یک سال طول می‌کشد خداوند به داد مردم برسه که قانون شکنان می خواهند کشور اداره کنند.

      • بازنشسته تأمین اجتماعی

        مسئولان حقوق‌های اندک بازنشستگان را غیرمنصفانه بدانند
        شفاف‌سازی درباره پرونده فساد‌های کلان مالی و حقوق‌های نجومی، دلگرمی و همکاری مردم در پیشرفت برنامه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در کشور را به همراه می‌آورد، از مسئولان درخواست می‌شود همانگونه که پرداخت‌های نجومی و امتیازهای ویژه برخی مدیران را ناعادلانه می‌دانند، پرداخت حقوق‌های اندک به بیشتر کارمندان و بازنشستگان را نیز غیرمنصفانه بدانند و قدری هم به فکر معیشت آنان باشند، تا سفره‌‌هایشان هر روز کوچکتر نشود.
        بازنشسته تأمین اجتماعی

      • بازنشسته تأمین اجتماعی


        در این مدت 6 ماه و 21 روز در رسانه ها بیش از 999 هزار بار در باره عملکرد و رفتار مسئولین بانک ها از پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی شکایت و اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه رئیس جمهور، رئیس کل مرکزی، وزیر اقتصاد و دارایی، مسئولان و نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

      • بازنشسته تأمین اجتماعی


        امروز جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ است متاسفانه هنوز هم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص و روشن نشده است چرا؟ هیچ ارتباطی و ربطی به جنگ اوکراین هم ندارد مشکل بی مدیریتی و بی قانونی در کشور بوده است.

      • بازنشسته تأمین اجتماعی


        امروز جمعه 21 مرداد ماه سال 1401 است که تکلیف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!
        رئیسی هم در این مدت یک سال ثابت کرد که دیگر به درد مردم و کشور نمی خورد
        متاسفانه رئیسی هم تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکرده است شرم آور و تاسف بار است.



















      • بازنشسته تأمین اجتماعی


        افزایش ٣٨ درصدی حقوق بازنشستگان همراه با ۵۵٠ هزار تومان است؟ امروز جمعه۲۱ مرداد ۱۴۰۱ است متاسفانه هیچ خبری نیست چرا؟

      • ناشناس

        خبر مهم از افزایش حقوق بازنشستگان | احکام جدید از شهریور اجرایی می شود؟

      • ناشناس

        تا دولت ابلاغ نکند باور نمیکنیم

      • بازنشسته تأمین اجتماعی


        ۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۴۸
        خبر خوش تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان/ این وام ۷۰ درصد افزایش یافت
        معاون سازمان تامین‌اجتماعی از افزایش ۷۰ درصدی مبلغ وام ضروری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری خبر داد.
        بنده بازنشسته سال 1395 هستم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری وام ضروری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

      ارسال نظر