جزئیات مهم از پرونده جنجالی صندوق ذخیره فرهنگیان | خاوری، سرمایه معلمان را به‌باد داد؟

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان می‌گوید همه مردم گذشته بانک سرمایه و برخی اقدامات نامبارک در صندوق ذخیره فرهنگیان را می‌دانند، افزود: اقدامات مثبت چندان دیده نمی‌شود؛ همه آقای خاوری و فسادهای وی را می‌شناسند

جزئیات مهم از پرونده جنجالی صندوق ذخیره فرهنگیان | خاوری، سرمایه معلمان را به‌باد داد؟

گفت: ۴۰ هزار میلیارد تومان ضرر و زیان بانک سرمایه است اما به معنی این نیست که سرمایه های فرهنگیان از بین رفته باشد.

حمیدرضا نجف پور کردی، در نشست خبری ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و شهید صارمی حضرت زینب (س) را بزرگ‌ترین خبرنگار معرفتی عالم دانست و افزود: شجاعت و بلاغت از ویژگی‌های این شخصیت ارزشمند است.

وی با بیان اینکه شرایط کشور شرایط جنگ اقتصادی است، گفت: باید ارزش‌های جدیدی را به خدمت بگیریم تا در راه فرهنگیان هزینه کنیم.

نجف پور با بیان اینکه همه مردم گذشته بانک سرمایه و برخی اقدامات نامبارک در صندوق ذخیره فرهنگیان را می‌دانند، افزود: اقدامات مثبت چندان دیده نمی‌شود؛ همه آقای خاوری و فسادهای وی را می‌شناسند اما بانک ملی هزاران کارمند پاک و توانا هم دارد.

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: هلدینگ پتروشیمی، سرمایه گذاری، ساختمانی و خدماتی داریم که ساختار صندوق را شکل می‌دهند، همچنین صندوق ۷۳ شرکت دارد که در چهار هلدینگ تقسیم می‌شوند که از دارایی‌های ارزشمند صندوق است.

نجف پور افزود: کمیته برنامه‌ریزی استراتژیک در صندوق شکل گرفته است که با نگاهی بلند به برنامه‌های آتی صندوق و چالش‌هایی که با آن مواجه هستیم؛ می‌پردازد.

وی در خصوص فساد گذشته در بانک سرمایه گفت: ۴۰ هزار میلیارد تومان ضرر و زیان بانک سرمایه است اما به معنی این نیست که سرمایه‌های فرهنگیان از بین رفته باشد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33946

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر