ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بدحجاب در اداره‌ها و بانک‌ها!

معاون دادستان مشهد گفت: از فرماندار مشهد خواسته‌ایم که خدمات به افراد بدحجاب را در اداره‌ها و بانک‌ها ممنوع کنند.

ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بدحجاب در اداره‌ها و بانک‌ها!

اسماعیل رحمانی امروز در نشست هماهنگی ستاد برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی خانواده استان خراسان رضوی گفت: نامه‌ای به فرمانداری ارسال کرده‌ایم و از فرماندار مشهد خواسته‌ایم که خدمات به افراد بدحجاب را در اداره‌ها و بانک‌ها ممنوع کنند.

 وی گفت: در این‌باره مدیران و رؤسای اداره‌ها و بانک‌ها موظف هستند به افرادی که بدون حجاب شرعی در اداره‌ها و ... حاضر می‌شوند خدمتی ارائه ندهند.

معاون دادستان مشهد با اشاره به برگزاری جلسه‌ای برای مدیران و خانواده‌هایشان در حاشیه نمایشگاه تخصصی خانواده افزود: در این نمایشگاه باید جلسه‌ای توجیهی برای مدیران استان نیز برگزار شود و خانواده آن‌ها هم حضور داشته باشند.

رحمانی تصریح کرد: همچنین باید به گروه‌های مشهدی که در برنامه عصرجدید حضور داشتند و آن‌هایی که بعضا از جوانان حاشیه شهر هستند توجه وحمایت شود. از این گروه‌ها برای اجرای برنامه و حضور در این نمایشگاه نیز دعوت شود.

دکتر محسن برهانی، استاد حقوق دانشگاه تهران در واکنش به نامه معاون دادستان مشهد در توئیتر نوشت : عدم ارائه خدمات به افراد بد حجاب در اداره ها و بانک ها جرم و مصداق ماده ۵۷۰ قانون مجازات اسلامی است .

واکنش تند عباس عبدی به درخواست عدم ارائه خدمات بانکی به زنان بدحجاب در مشهد

اما واکنش‌ها به اقدام دادستان مشهد اینجا تمام نشد، عباس عبدی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اجتماعی در واکنش به توئیت دکتر برهانی در توئیتر خود نوشت: «این‌که دادستان متوجه غیرقانونی بودن چنین دستوری نباشد، یا باشد و دستور دهد، فاجعه‌بار است. قوه قضائیه و دادسرای انتظامی قضات باید علیه او اقدام قضایی و اداری کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29122

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر