تذکر شدید یک نمایده به رئیسی درباره رتبه بندی | معلمان فریاد خود را باید به چه کسی بگویند.

رئیس جمهور نظارت بیشتری بر فعالیت وزارت آموزش و پرورش داشته باشد

تذکر شدید یک نمایده به رئیسی درباره رتبه بندی | معلمان فریاد خود را باید به چه کسی بگویند.

رئیس جمهور نظارت بیشتری بر فعالیت وزارت آموزش و پرورش داشته باشد

سید علی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعلل در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان خواستار تسریع در اجرای این قانون شد.

 سید علی یزدی‌خواه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این قانون برای ارتقا مهارت‌ورزی معلمان طراحی شده و انتظار می‌رود سازمان برنامه و بودجه کسری بودجه آموزش و پرورش را از این محل تامین نکند. معلمان فریاد خود را باید به چه کسی بگویند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از رئیس جمهور درخواست دارم تا به فعالیت وزارت آموزش و پرورش نظارت بیشتری داشته باشد. چه دلیلی دارد که دو معاون این وزارتخانه در کنفرانس پاریس و یونسکو که پشت پرده آن به اجرای سند ۲۰۳۰ باز می‌گردد حضور پیدا کرده است؟ آموزش و پرورش با مشکلات زیادی مواجه است و در اول مهرماه حداقل با ۱۰۰ هزار نفر کسری نیرو مواجه خواهد شد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود دولت طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را با جدیت دنبال کند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 28372

  • حسن

    دعوای زرگری بین مجلس و دولت برای اجرا نکردن رتبه بندی،

  • ناشناس

    اقای یزدی خواه ما برای همین شما را به مجلس/فرستادیم که صدای ما باشید اگه راست میگید همین الان وزیر اموزش و پرورش را استیضاح کنید

  • ناشناس

    نکنه ما معلمان جز این ملت نیستیم که این طور حقیرانه با ما برخورد می شود

  • ناشناس

    نکنه دولت منتظره مذکرات برجام به بار بشینه بعد رتبه بندی رو اجرا کنه خدایا همه این مسولتن را بفرست الا زمن

  • حقیقت وعدالت

    نمایندگان عزیز مجریان اصلی قانون اجرا نکرده اند وبه تمسخر گرفته اند تذکر که برایشان اهمیت ندارد باید ریسی ومیرکاظمی و وزیر مربوطه استیضاح بشوند تا درس عبرت بشود وقانون مصوبه را طبق قانون اجرا کنند نه بی اهمیت جلوه دهند وبه سخره بگیرند باید جدی برخورد شود ایتها به تذکر اهمیتی نمیدهند؟

ارسال نظر