آخرین خبر از تدوین آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان | وضعیت مطالبات معلمان در آیین‌نامه جدید

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تلاش نمایندگان مجلس بر این است که حتماً مطالبات معلمان در آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان لحاظ شود.

آخرین خبر از تدوین آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان | وضعیت مطالبات معلمان در آیین‌نامه جدید

علی کریمی فیروزجایی با اشاره به سرنوشت اجرای قانون رتبه بندی معلمان در کشور بیان کرد: در این رابطه دو تن از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در کمیته تدوین آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان حضور دارند و توجه دارند که آیین‌نامه اجرایی این قانون مطابق با مصوبه مجلس تهیه و تنظیم شود.

این نماینده مجلس اظهارکرد: تلاش نمایندگان مجلس این است که حتماً مطالبات معلمان در آیین‌نامه اجرایی لحاظ شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تاکید کرد: در حال حاضر تدوین آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان در کمیته تدوین آیین‌نامه دولت در حال انجام است و طبق گفته وزیر آموزش و پرورش، نهایتاً تا یک هفته آینده نسخه نهایی آن به هیئت دولت ارجاع می‌شود.

این نماینده مجلس گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱، ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته شده است و باید این قانون به طور دقیق اجرایی شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری بیان کرد: مصوبات دولت در هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد و در صورتی که ایرادی در آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان وجود داشته باشد، حتماً مجلس آن را رفع می‌کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20672

ارسال نظر