کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت این هفته تصویب شود | با بریدن دست‌های آلوده‌ پیمانکاران، دعای خیر هزاران کارگر بدرقه راهتان!

دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خراسان رضوی خواستار تصویب کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در هفته جاری شد.

کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت این هفته تصویب شود | با بریدن دست‌های آلوده‌ پیمانکاران، دعای خیر هزاران کارگر بدرقه راهتان!

«طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت» بعد از مدت‌ها تاخیر قرار است این هفته به صحن علنی مجلس بیاید؛ از قرار این طرح در دستور کار صحن قرار گرفته است.

احسان سهرابی (دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خراسان رضوی) در این رابطه می‌گوید: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی توقع داریم به این طرح رای مثبت بدهند و همه تلاش خود را به کار گیرند تا طرح ساماندهی همین هفته به تصویب برسد؛ لااقل کلیات آن در صحن مصوب شود.

وی با بیان اینکه «طرح ساماندهی نیروهای طرف قرارداد با شرکت‌های پیمانکاری و تامین نیروی انسانی در دستگاه‌ها، موضوع  ماده ۲۹ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه است» می‌گوید: تا امروز هم تاخیر زیادی صورت گرفته؛ ما امروز در تمام ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها، کلکسیونی از قراردادها داریم که برآیندی جز ظلم به کارگران و پایمال کردن حقوق اولیه‌ی آن‌ها ندارد. ارمغان پیمانکاران و برون‌سپاری‌ها، فقط حق‌کشی و اجحاف بوده است.   

او خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌گوید: مستدعی‌ست با تایید این طرح، از هرگونه مفسده از رانت گرفته تا اختلاس و تعارض منافع در دولت‌ها پیشگیری کنید و تحقق عدالت مزدی و بهره‌وری نیروهای شاغل در ارگان‌ها و نهادهای دولتی را محقق نمایید.

سهرابی تاکید می‌کند: به یاد داشته باشید با بریدن دست‌های آلوده‌ی پیمانکاران، دعای خیر هزاران کارگر بدرقه راهتان است./ ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 26879

  • ناشناس

    تا اقای لطیفی وشرکت های خودش سر کار باشند خبری از تبدیل وضعیت نیست سازمان امور استخدامی فقط یک اسمه حتی کمیسیون اجتماعی نمی تونه حریفش بشه

  • حسین

    کاش شرکتی بودم وتبدیل وضعیت نمیشدم حقوقم نصف شده،امسال هم حکمم رو زدند ششصد تومان اضاف کردن با چهار فرزند ،خدا لعنتتان کند

ارسال نظر