آخرین وضعیت عملیات جستجو و نجات دختربچه گم‌شده در جنگل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: عملیات‌ها برای نجات دختر ۸ ساله سمنانی ادامه دارد.

آخرین وضعیت عملیات جستجو و نجات دختربچه گم‌شده در جنگل

قاسم غریب آبادی اظهار کرد: عصر روز جمعه، پس از گزارش استان سمنان مبنی بر گم شدن یک دختر ۸ ساله در روستای حسین آباد کالپوش که منطقه‌ای بین استان سمنان و گلستان است تیم‌های امداد و نجات گلستانی سریعاً به این منطقه اعزام شدند.

وی افزود: اکنون، پس از گذشت دو روز از حادثه نیروهای امدادی ما همچنان در محل مستقر و تلاش‌ها برای یافتن این دختر ۸ ساله ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: وضعیت نامناسب جوی در روز اول حادثه موجب اختلال در کار ما شد.

غریب آبادی ادامه داد: در عصر روز جمعه که گزارش این حادثه به دست ما رسید نیروهای تیم واکنش سریع و تیم آنست (سگ‌های جستجو و نجات) سریعاً به محل اعزام شده اما به دلیل مه زیاد در جنگل و بارش باران در یافتن این گمشده به مشکل برخوردیم.

وی با بیان اینکه اگر در روز اول شرایط جوی مساعد بود همان روز این دختر ۸ ساله پیدا می‌شد گفت: در حال حاضر استان سمنان از طریق پهباد و هلی شات به صورت تصویربرداری هوایی در حال جستجو برای یافتن این گمشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اعزام معاون امداد و نجات گلستان به محل حادثه خبر داد و گفت: در اولین روز حادثه تیم واکنش سریع استان، در روز دوم تیم‌هایی از شهرستان‌های آزادشهر و مینودشت و امروز نیز چند تیم عملیاتی از شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و آزادشهر در کنار نیروهای هلال احمر استان سمنان به جستجو می‌پردازند.

غریب آبادی در انتها علت این حادثه را برگزاری جشن شقایق در روستای حسین آباد کالپوش و جدا شدن این کودک از خانواده در جریان جشن عنوان کرد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22010

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر