طراح عکس جنجالی روبروی دانشگاه تهران کیست؟ + فیلم

طراح عکسی که در مقابل عکس افراد بی حجاب منتشر شد کیست

طراح عکس جنجالی روبروی دانشگاه تهران کیست؟ + فیلم

انتشار عکسی که در آن تعدادی از دانشجویان دختر با لباس فارغ التحصیلی در مقابل سردر دانشگاه تهران روسری از سر خود برداشته‌اند، واکنش‌های بسیاری را به‌دنبال داشت.اما طراح عکسی که در مقابل عکس افراد بی حجاب منتشر شد کیست / منبع فراز

 

 

بیشتر بخوانید

عکس جواب عکس؛ دو مدل حجاب دختران ، مقابل دانشگاه تهران

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2064

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • داریوش

        بنظرم طراحی خوبی در مقابل بی حجابی علنی اون دختران داشته است. دست میزا

      • مهام

        متاسفانه مملکت با آرائ همچین افرادی در مجامع بین المللی شناخته میشه و تکروی هایی از این دست در آینده سیاسی و اجتماعی ۸۰ میلیون ایرانی چه در داخل و چه خارج نشین تاثیر گذاره و مانند سلبریتی های در حاشیه خودشون رو اینگونه مطرح میکنن ، و چون هرکی صاحب تریبون هست منصوب به دولت میشه کارهایی از این دست روی تمام ارکان مملکت و مردم تاثیر منفی میگذاره .

      • ناشناس

        منبع پرداخت فاکتور شما و دوستان با حجاب و بی حجاب شما از یک جا تامین میشه . فقط به فکر دعواهای زرگری هستید تا از آب گل آلود ارتزاق کنید . به نظر شما مردمی که زیر بار هزینه های انگل های جامعه دارند له می‌شوند، برایشان اهمیت دارد اون دانشجویی که با رانت یا هزینه چند صد میلیونی صندلی دانشگاه تهران را اشغال کرده حجاب داشته باشه یا نه ؟ به قول ما عوام خودتونید !

      • ناشناس

        کار ایشان چه عیبی دارد که شما با آب و تاب از آن انتقاد می کنید.کار دانشجویان بی حجاب پسندیده نبود که بر خلاف قانون جمهوری اسلامی بدون حجاب جلو دانشگاه عکس گرفتند.

      • اتدکی تامل.

        وای به روزی که پرده ها بیفتد .خدایا ما را یک لحظه به خودمان وا مگذار.

      ارسال نظر