۳ هزار دانش‌آموز صندلی نشستن ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سه هزار دانش‌آموز استان صندلی نشستن ندارند، تصریح کرد: با تلاش شکل گرفته ۶٠٠ صندلی آماده شده است.

۳ هزار دانش‌آموز صندلی نشستن ندارند

حسنعلی عزت خواه افزود: با هدفگذاری انجام شده در ۱۴ شهرستان از معلمین نمونه استان تجلیل می‌شود.

عزت خواه با اشاره به دهها برنامه تجلیلی هفته معلم در استان، ابراز داشت: آغاز بخش برنامه‌ها، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا خواهد بود.

عزت خواه با بیان اینکه هفته معلم هر روز یک عنوان را خواهد داشت، اظهار کرد: برنامه‌های مسابقه محور نیز طی هفته معلم در استان برگزار می‌شود.

وی بازنشستگان را سرمایه‌های نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: این همکاران گنجینه علم و دانش هستند که باید از ظرفیت و تجربه آنها استفاده شود.

عزت خواه با بیان اینکه روز معلم روز ظهور اندیشه‌ها است، اظهار داشت: معلم امانت دار مغزهاست و معلم تهذیب شده، این تفکر را به قله سعادت می‌رساند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم و معلمین نیز در خط مقدم مقابله با جهل قرار دارند، اظهار داشت: تفکر هر دو روشنگری است.

عزت خواه به بحث رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ رتبه بندی تصویب و به شورای نگهبان فرستاده شد که با چند اشکال از جمله تأمین منابع رو به رو بود.

عزت خواه با اشاره به بودجه ۳۸ هزار میلیارد تومانی برای این طرح، تصریح کرد: هدفگذاری های مختلف قانونی و آئین نامه‌ای در این محور در دست اقدام است.

عزت خواه با اشاره به احصای تمام شرایط ابراز داشت: با پخته سازی حداکثری طرح رتبه بندی به زودی اجرایی می‌شود.

وی از بازنشستگی ۷٠٠ معلم تا مهر ماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: قریب هزار نفر جایگزین این افراد شده و مشکلی در کمبود معلمان نخواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به کمبود فضای آموزشی در استان خبر داد و گفت: تکمیل مدارس نیمه تمام و ساخت چندین مدرسه در دست اقدام است.

عزت خواه با بیان اینکه سه هزار دانش آموز استان صندلی نشستن ندارند، تصریح کرد: با تلاش شکل گرفته ۶٠٠ صندلی آماده شده و تکمیل ظرفیت مورد نیاز محقق می‌شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19059

ارسال نظر