آب و هوا|وضعیت آب و هوا| گرمی آب و هوا

تهرانی‌ها خبردار باشند، تهران گرم می‌شود!

هواشناسی گزارش از گرم شدن هوا در روزهای آتی در تهران داد!

تهرانی‌ها خبردار باشند، تهران گرم می‌شود!

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی جاده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان تهران، امروز (۱۱ فروردین) نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد از بعدازظهر گاهی وزش باد شدید به ویژه در نواحی جنوبی و غرب پیش بینی می‌شود و شاهد روند تدریجی افزایش درجه دما می‌باشیم.

بر اساس بررسی جاده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان تهران، امروز(۱۱ فروردین) نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد از بعدازظهر گاهی وزش باد شدید به ویژه در نواحی جنوبی و غرب (گاهی وزش باد خیلی شدید با احتمال رگبار و رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

از روز جمعه تا یکشنبه (۱۲ تا ۱۴ فروردین ماه) آسمانی صاف گاهی نیمه ابری (شنبه شب) در بعضی ساعات همراه با وزش باد و برای روز دوشنبه( ۱۵ فروردین ماه)گاهی وزش باد شدید به ویژه در نواحی جنوبی و غرب مورد انتظار است. طی این پنج روز شاهد روند تدریجی افزایش دما نیز خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای منفی ۲- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۲ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱۳ فروردین ماه) قسمتی ابری و بتدریج ابری و گهی وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 14329

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر